15 אלף מושבים נותרו באל על בטיסות הנכנסות לארץ לקראת החג.

אל על הוסיפה השנה 32 טיסות מיוחדות לחג אל ומצפון אמריקה , אירופה ואפריקה. מאות אלפי ישראלים צפויים לצאת מהארץ במהלך הפסח. באל על נערכים למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור בשערי טרמינל 3.


00:00 ,24.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על הוסיפה השנה 32 טיסות מיוחדות לחג אל ומצפון אמריקה , אירופה ואפריקה. מאות אלפי ישראלים צפויים לצאת מהארץ במהלך הפסח. באל על נערכים למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור בשערי טרמינל 3.
 
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים מסר כי "חברת אל על היא חברת התעופה הסדירה היחידה אשר ביקשה אישורים והוסיפה השנה 32 טיסות מיוחדות לקראת הפסח בהן בטיסות לצפון אמריקה, לונדון , פריז , מילאנו ויוהנסבורג.
 
עוד ציין יואב לוי כי "למרות ההצהרות הנשמעות בימים אלה מצד גורמים אלו ואחרים, עדיין נותרו באל על כ-15 אלף מושבים פנויים מהיעדים הטרנסאטלנטיים ומאירופה המיועדים להביא ארצה תיירות נכנסת בתקופת הפסח."
 
אל על נערכת כמידי שנה לספק את הביקושים ולהביא תיירים לישראל והיא חברת התעופה הסדירה היחידה שמשנה את לוח טיסותיה , באופן מיוחד, בימי החגים על מנת לשרת את הנוסעים הרבים המעוניינים להגיע לישראל.
 
עוד מסר לוי כי בימים אלו נכנס לשירות מטוס 747400 נוסף לצי מטוסי הנוסעים ואשר מסייע לענות על הביקושים הגדולים לקראת החג.
 
חברת התעופה איננה חוסכת במאמצי הצטיידות והתאמת לוח זמנים על מנת לשרת את התיירות לישראל וממנה בכל ימות השנה ככלל, ובחגים בפרט".
 
על פי בדיקת פרופיל הנוסעים עולה כי רוב הטסים בחופשת החג הם משפחות עם ילדים וזוגות , מאפיין קלאסי של חופשות החג. ימי השהייה נעים בין 4-7 ימים באירופה וכ- 8-14 יום בארה"ב צפון אמריקה .
 
היערכות החברה בשירותי הקרקע
במהלך הפסח תתגבר אל על את פעילות מסוף טרום הטיסה בתחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב.
שעות הפתיחה של המסוף יורחבו והחל מ 17 באפריל ועד ה- 5 במאי המסוף יפעל כדלהלן:
בימים א'-ה'                     בין השעות 13:00-21:00
ימי שישי וערבי חג          בין השעות  11:00-15:00
מוצאי שבת/חג              מצאת השבת/חג עד 23:00
עלות  השירות 30 שקלים לנוסע (לא כולל תינוקות עד גיל שנתיים)
ניתן לקבל מידע על פעילויות המסוף בטלפון  03-6958614
 
באל על ממליצים לאלו אשר בחרו לא להשתמש בשירות טרום הטיסה להגיע לטרמינל 3  לא יאוחר מ-4 שעות לפני מועד ההמראה בגלל עומס הטיסות הצפוי.
דלפקי אל על יסגרו 50 דקות לפני מועד ההמראה .
מחברת אל על ביקשו להדגיש כי טיסותיה יוצאות בזמן.