לראשונה: דואר ישראל קיבלה תו תקן בינלאומי

תו תקן 45001ISO לבטיחות ובריאות בתעסוקה מאפשר לארגונים לשפר באופן פרואקטיבי את ניהול הבטיחות בעבודה והבריאות התעסוקתית. דני גולדשטיין: בעולם הלוגיסטיקה ההקפדה על הבטיחות היא תנאי מרכזי להמשכיות, תוך שלוש שנים ירד מספר התאונות בדואר ב-70%


09:00 ,20.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת דואר ישראל קיבלה בימים אלו לראשונה תו תקן בינלאומי:,ISO 45001  תקן בטיחות ובריאות בתעסוקה, שמטרתו לאפשר לארגונים לשפר באופן פרואקטיבי את ניהול הבטיחות בעבודה והבריאות התעסוקתית על ידי מניעה וצמצום של תאונות, מחלות ופגיעה בבריאות בעבודה. התו, הכולל מערכת נהלים והנחיות להבטחת ניהול בטיחות ובריאות בחברה, הוענק על ידי חברת IQC, המכון לבקרה ואיכות, לאחר השלמת הליך ממושך ומורכב של הסמכה, בהובלת דודי בכר, מנהל אגף ביטחון ומבצעים לשעת חירום בדואר.

 

קבלת תו התקן מעידה על השיפור העצום שביצעה חברת דואר ישראל בשנים האחרונות במגוון רחב של תהליכים, שמשפרים את רמת הבטיחות של העובדים והלקוחות, ומאפשרים סביבת עבודה איכותית

מנכ״ל דואר ישראל, דני גולדשטיין

 

מנכ״ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: ״קבלת תו התקן מעידה על השיפור העצום שביצעה חברת דואר ישראל בשנים האחרונות במגוון רחב של תהליכים, שמשפרים בין היתר את רמת הבטיחות של העובדים והלקוחות. אני גאה לציין כי בתוך שלוש שנים ירדה כמות תאונות העבודה בדואר ישראל ב-70%, כתוצאה ממגוון רחב של מהלכים שביצענו להקפדה בנושא הבטיחות בשיטת S5, המתמקדת בסדר וניקיון של סביבת העבודה, לרבות מיגון ולבוש מתאימים, הדרכות, בקרות ואכיפה״.

 

״אני  מייחס חשיבות רבה וכולי גאווה, על קבלת תו התקן״ ציין גולדשטיין, ״אשר מציב אותנו במקום מתקדם לצד חברות מובילות במשק הישראלי והעולמי, שפעלו לקבלת תו תקן זה. בעולם הלוגיסטיקה, ההקפדה על הבטיחות היא תנאי מרכזי להמשכיות, והעובדה שניהול הבטיחות הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה, מאפשרת לנו לשים עליו פוקוס יומיומי בניהול התהליכים ובשמירה על סביבת עבודה בטוחה״.

 

דודי בכר, מנהל אגף ביטחון ומבצעים לשעת חירום בדואר ישראל : ״בארגונים מודרניים רואים בבטיחות בעבודה ערך עליון, אשר מעבר לשמירה על העובדים, הוא תורם תרומה ישירה למוטיבציה, לפריון בעבודה לצמצום פציעות תעסוקתיות ומחלות, ובסופו של דבר מאפשר התייעלות והגדלת הרווחים״.

 

מדואר ישראל נמסר עוד כי ״יישום דרישות התקן מביא לצמצום משמעותי בהוצאות, בשעות עבודה וכוח אדם הנדרש לטפל בתאונות ומחלות מקצוע וכך מייעל ומשפר תהליכי עבודה בארגון״.