חברת UPS צופה כי חגיגת קניות האונליין, אשר מתחילה בקרוב ומשתלבת עם עונת החגים והשנה האזרחית החדשה, תוביל לשיאים חדשים בהיקף הסחר המקוון. אולם, מלבד הגידול בכמות הזמנות והמשלוחים, החברה מדווחת כי עד סוף חודש דצמבר הצרכנים יחזירו למעלה מ-30 מיליון חבילות, בממוצע מיליון חבילות ליום, לרוב מדובר במתנות שונות שהצרכנים קונים לעצמם או עבור חברים, משפחה וקולגות.
ב-2 לינואר יציינו את יום ההחזרות הבינלאומי (National Returns Day), ביום זה UPS צופה כי יוחזרו כ-1.9 מיליון חבילות. נתון המהווה גידול של 26% ביחס לשנה החולפת. מלבד זאת, בגל הראשון של ההחזרות, השבוע שלפני חג המולד, יוחזרו כ-1.6 מיליון חבילות בכל יום.
״כאשר הקמעונאים מתחילים להתכונן לעונת החגים העמוסה, הם צריכים לקחת בחשבון את נושא ההחזרות בתוכניות העסקיות שלהם״, ציין קווין וורן, מנהל השיווק הראשי של UPS. ״תמו הימים שבהם ההחזרות היו רק בחודש ינואר - הצרכנים של היום מבצעים החזרת חבילות לאורך כל השנה״.