חברת DHL הוכרה כארגון ש״הכי טוב לעבוד בו״ באירופה

החברה עלתה בדירוג מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם אחרי שחילקה 150 מיליון יורו לעובדיה במסגרת ״מענק קורונה״, וזאת מתוך אלפי חברות. יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל: ״העובדים שלנו הם המשאב החשוב והעיקרי שלנו״


08:39 ,29.09.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס נבחרה מתוך אלפי חברות ותאגידים שונים כמקום העבודה הטוב באירופה. החברה עלתה בדירוג מקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהן מהמקום ה-10 למקום הראשון. הבחירה נעשתה על ידי Great Place to Work בשיתוף עם The Economist Group שמדי שנה מבצע מחקר בקרב אלפי חברות במסגרתו שולחים בארגון בקרים פנימיים לחברות המשתתפות בבדיקה, הבקרים מקבלים דאטה ומראיינים את עובדי התאגידים במשך 6 חודשים ובסוף התהליך מתבצע תהליך הדירוג.

 

בחברת DHL השקיעו בעשר שנים האחרונות מעל מיליארד דולר בתכניות שונות עבור העובדים כדי להפוך את העבודה למקום טוב יותר לעבוד בו. כך למשל במהלך הקורונה הפריש התאגיד מעל חצי מיליארד שקל (150 מיליון יורו) לכלל עובדי החברה במסגרת ״מענק קורונה״ שביקש להעביר את המסר ״אנחנו מאחוריכם״ לעובדים. ״הכרזנו שלא נפטר אף עובד מאז הקורונה ושרווחת העובדים חשובה מרווחי החברה״, ציינו בכירי החברה.

 

יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס ישראל: ״העובדים שלנו הם המשאב החשוב והעיקרי שלנו, אשר שביעות הרצון שלו משתקפת באיכות השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. במהלך כל הקורונה העובדים שלנו עבדו קשה יותר כדי להמשיך להחיות את שרשרת האספקה הבינלאומית ולסייע להזרמת החמצן לעסקים השונים בישראל ואנחנו מוקירים להם תודה. יציבות התעסוקה של העובדים שלנו במהלך המשבר היתה קריטית עבורנו, ומראש פרסמנו שלא נוציא שום עובד לחל״ת״.

 

תאגיד DHL עוסק באופן שוטף בפיתוח תכניות כמו "DHL's Got Heart" במטרה לאפשר לעובדים לתמוך במטרות שהם נלהבים ממנה. בנוסף, מקפידים בתאגיד על שימור המוטיבציה של העובדים ובאופן קבוע צוות המנהלים מחויב לבצע פעילויות ולמסור דיווחים על הפעילויות שיזם כל מנהל בכדי לשמר את המוטיבציה של העובדים, בין היתר באמצעות פיתוח השכלתם ומעמדם בתאגיד. דוגמא מוחשית להליך זה יכולה להיות המנכל בישראל יאיר ביטון שהחל כאיש מכירות וגם סמנכ״ל הסחר, יונתן איבגי, בן להורים חירשים, שרק לאחרונה יזם תכנית חדשה לקליטת חירשים ב-DHL.

 

הזכייה של DHL מבוססת בין היתר על הגיוון התעסוקתי והדאגה לרווחת העובדים בזמן הקורונה. כך למשל בחטיבה הישראלית בזמן הקורונה הקימו ״דרייב אין״ עבור העובדים. בימים אלו שכרה החברה אולמות קולנוע שלמים שם יצפו כל עובדי החברה בסרט החדש של ג'יימס בונד שקיבל חסות מתאגיד DHL העולמי.