חברת DHL אקספרס ברצף אירועי תודה ללקוחות

השבוע נפתח באירוע ללקוחות ויזמים בתחילת דרכם והסתיים אמש באירוע ללקוחות האסטרטגיים של החברה. יאיר ביטון, מנכ״ל החברה בישראל: מרגישים אחריות עצומה ללקוחות ולשותפים הרבים שלנו, ומודים על הקשר שלנו ועל מערכות היחסים הקרובות


11:37 ,28.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס קיימה השבוע רצף של אירועי תודה ללקוחותיה בישראל. השבוע נפתח באירוע ללקוחות ויזמים בתחילת דרכם, עסקים שמנסים לפרוץ לעולם הגדול ומיזמים שעובדים על ״הדבר הגדול הבא״, והסתיים אמש באירוע ללקוחות האסטרטגיים של החברה - השותפים המלווים את החברה בשנים האחרונות כמו גם בתקופת הקורונה שאתגרה מאוד את שרשראות הלוגיסטיקה של החברות השונות.

 

השף אסף גרניט, שקיבל לאחרונה כוכב משלן במסעדתו בפריז, סגר את שבוע אירועי התודה בהרצאה מרתקת על הדרך אותה עשה בעשור האחרון בה צמח ממסעדה מוצלחת אחת (מחנה יהודה) לעסק גלובלי הכולל למעלה מ-20 מסעדות ומיזמים, ועשה זאת, כמו DHL בישראל, באמצעות החיבור לעובדים ולערכים של מצוינות ופיתוח אישי.

 

״תקופת הקורונה התחילה במבצע עצום של הצטיידות עבור המדינה והמשיכה בהצטיידות עסקית של המגזר העסקי ובמבצע הובלת חיסוני הקורונה לישראל״, כך אמר ללקוחות יאיר ביטון, מנכ״ל החברה בישראל. ״מהר מאוד הבנו כי מאחורי כל משלוח כזה יש פסי ייצור ואלפי משפחות שנתמכות על ידי התעסוקה הזאת, וכל עיכוב עלול לפגוע במשק. הרגשנו ואנחנו עדיין מרגישים אחריות עצומה ללקוחות ולשותפים הרבים שלנו, והערב אנחנו מודים על הקשר שלנו ועל מערכות היחסים הקרובות״.

 

״הערב הגענו לומר תודה״, אמר יונתן איבגי, סמנכ״ל הסחר של החברה, ללקוחות. ״תודה על הזכות לעבוד אתכם, תודה על האתגרים שגרמו לנו להשתפר ותודה גם בשם העובדים שלנו. התפקיד שלנו הוא לייצג את מדינת ישראל ולייצר השקעות שתורמות למשק כולו. בקרוב אנו משיקים את המבנה החדש והמתקדם שלנו, יחיד מסוגו בישראל, השקעה שהתאפשרה רק בזכות הנאמנות והפעילות המשותפת שלנו״.

 

מאות לקוחות נהנו מרצף האירועים אשר הופקו על ידי הדר אילן, מנהלת התקשורת השיווקית של החברה, התקיימו במספר מקומות אירוח בתל אביב וכללו חוויות מסוגים שונים.