דואר ישראל: עופר קרפ מונה לסמנכ״ל חטיבת שרשרת אספקה

במסגרת התפקיד ינהל קרפ את מרכז הסחר המקוון ומערך המיון הארצי של דואר ישראל, מערך הנהגים והדוורים, ומרכזי החלוקה של הדואר ברחבי הארץ. קרפ יחליף בתפקידו את חיים מזעקי, שהודיע על פרישה מהתפקיד


11:02 ,12.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון דואר ישראל אישר את מינוי עופר קרפ לתפקיד סמנכ״ל חטיבת שרשרת אספקה. במסגרת התפקיד, ינהל קרפ את מרכז הסחר המקוון ומערך המיון הארצי של דואר ישראל, מערך הנהגים והדוורים, ומרכזי החלוקה של הדואר ברחבי הארץ.

 

קרפ מגיע עם ניסיון ניהולי של 20 שנים בתחומי שרשרת האספקה, התפעול והשירות ללקוח מחברת אל על. בתפקידו האחרון, שימש קרפ ראש אגף תפעול ולוגיסטיקה, וקודם לכן ניהל את מחלקת התפעול והשירות בטיסה בחברה. קרפ יחליף בתפקידו את חיים מזעקי, שהודיע על פרישה מהתפקיד בחודש אוגוסט האחרון.

 

המינוי של קרפ הינו חלק מהשינוי הארגוני והעסקי שמוביל מנכ״ל הדואר דוד לרון מאז נכנס לתפקיד בחודש יוני. בחודשים האחרונים, כחלק מהמהלכים להבראת הדואר ולקראת הפרטת החברה, מינה לרון חברי הנהלה בעלי ניסיון מגוון מהשוק העסקי, בהם קרן אצאלן שמונתה לתפקיד סמנכ״לית הכספים, איתן אוחיון שמונה לתפקיד סמנכ״ל קמעונאות ודואר, מירב ספקטורובסקי-ששון שמונתה לתפקיד מנכ״לית בנק הדואר, וירון כהן שמונה לתפקיד מנהל השיווק, הדיגיטל והפיתוח העסקי.

 

דוד לרון, מנכ״ל דואר ישראל: ״בחודש האחרון יצאנו באופן רשמי לתוכנית ההבראה, והחברה מחויבת לדרך החדשה שתייצב ותקדם את הדואר לעידן הנוכחי, ותכין אותה להפרטה כחברה מובילה. אני מברך את עופר על הצטרפותו להנהלת דואר ישראל, ובטוח שעם ניסיונו העשיר וכישוריו, נייעל ונשכלל את שרשרת האספקה של חברת הדואר והשילוח הגדולה בישראל, באופן שיקדם את הביצועים שלנו ואת שביעות הרצון של מיליוני לקוחות הדואר״.

 

לרון הוסיף: ״אני רוצה להודות לחיים מזעקי, סמנכ״ל חטיבת שרשרת האספקה הפורש, על שנים רבות של עשייה מפוארת למען דואר ישראל ועל הובלת שרשרת האספקה והדואר כולו, מחברה שעיקר עיסוקה חלוקת מכתבים, לחברה מובילה בישראל בתחום השילוח והסחר המקוון״.

 

לקרפ תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת הרטפורדשייר אנגליה, ותואר שני במנהל עסקים משלוחת אוניברסיטת דרבי.