"העליה במספר החבילות שנמסרו לצד העליה במשקל גם בחודשי הקיץ מעידה על היערכות מוקדמת של ההורים לקראת החזרה לבית הספר. מגמה שאנו צופים שתמשך גם באוגוסט" מציין מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין
עפ״י דואר ישראל, ההיערכות לקראת החזרה לביה"ס ניכרת השנה כבר בחודש יולי. מהנתונים שפרסמה הבוקר עולה כי ביולי 2019 חלה עליה במספר החבילות ומשקלן, והן כללו ציוד, ביגוד ואביזרים, באתרי הסחר הבינלאומיים. בחודש יולי בלבד, הגיעו לישראל 5 מיליון חבילות, המשקפים עליה של כ- 10% במספר החבילות ביחס לחודש יולי אשתקד. כמו כן נצפתה עלייה של כ- 25% במשקל החבילות מול שנה קודמת, העומד על כ- 1,200 טון
הקטגוריה המובילה בהזמנות לקראת החזרה לביה"ס ברשת היתה תיקי בית ספר, ולאחריה כלי כתיבה, קלמרים, ומדבקות לספרים ולמחברות, גאדג'טים אלקטרוניים ועוד
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל
על פי תחזיות הדואר, המגמה תימשף גם בחודש אוגוסט, אז צופים בדואר גידול נוסף של כ- 10 אחוזים במספר החבילות הנכנסות ושל 25% במשקל מול שנה קודמת.
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר "הגידול בהזמנת חבילות דווקא בחודשי הקיץ מיוחס להיערכות ההורים לחזרת הילדים לביה"ס. הצרכן הישראלי מנצל את מבצעי החזרה לביה"ס באתרי הסחר המקוון, משווה מחירים ומוזיל את סל הקניות. מנתוני שנים קודמות הקטגוריה המובילה בהזמנות לקראת החזרה לביה"ס ברשת היתה תיקי בית ספר, ולאחריה כלי כתיבה, קלמרים, ומדבקות לספרים ולמחברות, גאדג'טים אלקטרוניים ועוד. מגמה נוספת שעולה מהנתונים היא המשך הגידול במשקל החבילות, שמעידה על כך שהצרכן הישראלי התבגר, בטוח יותר באתרי הסחר השונים ומזמין פריטים גדולים יותר."