אמזון בונה רשת משלוחי רחפנים

בונה רשת של מל״טים חשמליים לחלוטין שמספקים חבילות מתחת ל-5 פאונד ללקוחות תוך פחות מ-60 דקות. לקוחות בקליפורניה יוכלו ליהנות מהמערכת כבר בהמשך השנה


08:41 ,14.08.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

אמזון פרסמה כי היא בונה רשת של מל״טים חשמליים לחלוטין שמספקים חבילות מתחת ל-5 פאונד (2.3 קילו) ללקוחות תוך פחות מ-60 דקות.

 

אמזון מתמקדת בשלושה מרכיבים מרכזיים. גוף המל״ט: פותח מזל״ט חזק תוך שימוש באותם תקני תעופה וחלל שמתכננים בטיחות במערכת שלנו, מהימן בדיוק כמו שיטות התחבורה הקרקעיות המשרתות את הלקוחות שלנו כיום.

 

המוח: מערכת חישה והימנעות זו מבטיחה שהמטוס מסוגל לזהות ולהתרחק ממכשולים באוויר ועל הקרקע, כגון מטוסים אחרים או אנשים וחיות מחמד בחצרות האחוריות. עם מערכת זו, המל״ט של אמזון יכול להיתקל במצבים חדשים ובלתי צפויים ועדיין לקבל החלטות בטוחות - באופן אוטונומי ובטוח.

 

החוקים: אמזון יוצרת מערכת אוטומטית לניהול רחפנים כדי לתכנן את מסלולי הטיסה שלה ולהבטיח שיש מרחקים בטוחים בין המטוסים שלה למטוסים אחרים באזור, ושאמזון  מצייתת לכל תקנות התעופה.

 

מחברת אמזון נמסר כי בהמשך השנה, לקוחות המתגוררים בלוקפורד, קליפורניה ובקולג׳ סטיישן, טקסס יהיו בין הראשונים שיקבלו משלוחי מזל״טים של Prime Air.