לראשונה: הסמכת גורם כלכלי מאושר AEO לחברת האיקומרס של DSV

חברת E-commerce DSV היא חברת האי קומרס הראשונה בישראל שמוסמכת על ידי רשות המכס להשתתפות בתוכנית גורם כלכלי מאושר. מנכ״לית DSV ישראל, סיגל מנהיים קצוביץ: החברה שמה דגש על על תחום האיקומרס ורואה בו מנוע צמיחה


11:59 ,18.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

כזכור, DSV ישראל השיקה לפני כשנה את השירות עבור משלוחי ה-Cross Border Ecommerce וכיום היא מטפלת בעשרות אלפי משלוחים מדי חודש אשר מגיעים מיעדים שונים.

 

מנכ״לית DSV ישראל, סיגל מנהיים קצוביץ: ״האסטרטגיה הגלובלית והלוקאלית של DSV שמה דגש על תחום ה Ecommerce אשר צומח בקצבים מהירים ומהווה מנוע צמיחה של החברה, DSV הגלובלית רכשה לאחרונה את חברת האי קומרס הדנית-יפנית Prime Cargo.

הרכישה מאפשרת הזדמנות ייחודית לשלב בין התשתית החזקה של הרשת לבין  תשתית האי קומרס ולהרחיב עבור לקוחותינו את סל השירותים״.

 

״גורם כלכלי מאושר״ (Authorized Economic Operator AEO) הינה תכנית לפישוט הסחר ואבטחת שרשרת האספקה והינה תכנית בינלאומית אשר אומצה על-ידי מינהל המכס בישראל ומנוהלת על ידו. החברה נבדקה הן על פי פרמטרים פיננסיים ורגולטוריים והן על פי פרמטרים אבטחתיים, בהקשר לפישוט תהליכי הסחר ואבטחת שרשרת האספקה.

 

מרכיב חשוב בתוכנית לאבטחת שרשרת הסחר הוא חתימה של הכרה הדדית של רשויות המכס ברחבי העולם ועל ידי כך הן מפחיתות את הצורך בבדיקות מכס שונות ומבטיחות שהסחר העולמי יזרום ללא הפרעות ועיכובים מיותרים.