חברת השליחויות כץ הטמיעה את טכנולוגיית המדידה BoxSizeID במערך השינוע של החברה. הטכנולוגיה מאפשרת מדידה מדויקת ומהימנה של החבילות, מסייעת בקבלת אומדן נפח החבילות המבוקש ובסופו של תהליך מגדילה את ההכנסות כפי שעולה מנתוניה של כץ בסיכום הפיילוט.
הטכנולוגיה המתקדמת מתבססת על סנסורים הקיימים בסמארטפון המודדים את גודלה של החבילה באמצעות מעבר מהיר בין קצוות הפריט. המידות נשלחות אוטומטית למאגר המידע של החברה שמשווה בין המידות עליהן הצהיר הלקוח לבין גודל החבילה בפועל ולהתאים הן כלי הרכב המתאים ביותר לגודל ולנפח שהתקבל, אך גם להציב את החבילה בתוך כלי הרכב עצמו כך שתתבצע הצבה מיטבית למקסום החלל.
לאחר פיילוט מוצלח שהביא לתוצאות יוצאות דופן הבאות לידי ביטוי בהגדלת הכנסות החברה, אני מברך על שיתוף הפעולה בין שתי החברות. חברת כץ דוגלת בשילוב פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים מסוג זה
דרור כץ, מנכ״ל ובעלים של חברת כץ שליחויות
לאחר הטמעת הטכנולוגיה, החלו שתי החברות בפיילוט לבחינת התהליך. בסיום תקופת הניסוי מנתוני חברת כץ עולה כי תהליך השינוע שודרג משמעותית כמו גם עלייה בהכנסות החברה וירידה בפגיעה בחבילות במהלך השילוח עצמו.
צפו בסרטון המשותף לשתי החברות:
דרור כץ, מנכ״ל חברת כץ שליחויות, מסר: ״לאחר פיילוט מוצלח שהביא לתוצאות יוצאות דופן הבאות לידי ביטוי בהגדלת הכנסות החברה, אני מברך על שיתוף הפעולה בין שתי החברות. חברת כץ דוגלת בשילוב פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים מסוג זה וגאה להיות הראשונה בישראל שמאמצת את BoxSizeID״.
רונן לוזון, מנכ״ל MYSIZE: ״הטכנולוגיה החדשנית שפיתחנו מביאה מהפכה גדולה לתחום השילוח. הצלחנו להתגבר על כאבים אמיתיים וגדולים שחוו חברות השילוח לאורך שנים. הטכנולוגיה רלוונטית וזמינה לכל גוף העוסק בתחום, מהקטן ביותר ועד הגדול״.
על פיתוח הטכנולוגיה אמונה חברת MYSIZE אשר הוקמה בשנת 2014, נסחרת בבורסה בת״א ובנאסד״ק בארה״ב (MYSZ). משרדי החברה ממוקמים באיירפורט סיטי, היא מעסיקה 30 עובדים ועד כה גייסה סכום של כ-18.5 מיליון דולרים. במקביל לעבודתה בתחום השילוח, החברה פעלת גם בתחום האופנה המקוון בו פיתחה מוצר דומה המודד את מידות הגוף עד לקבלת ID מדויק והזמנה של מערכי לבוש מותאמים אישית ללקוח.