הושקה מערכת ישראלית למעקב מטענים עולמי

מערכת מגדלור מציגה במרוכז ובפורטל אחד את משלוחי כל חברות הספנות, חברות התעופה וחברות הבלדרות. איתן איון, מנכ״ל iShip : ״זיהינו את הצורך של הלקוחות במערכת שתתן להם נגישות מיידית למחירים, לביצוע הזמנות, למעקב, מסמכי ההובלה, לתמונות של המטען ועוד״


11:33 ,01.08.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת השילוח הישראלית iShip השיקה לאחרונה מערכת מעקב משלוחים גלובלית בשם ״המגדלור״. המערכת מציגה במרוכז ובפורטל אחד את משלוחי כל חברות הספנות, חברות התעופה וחברות הבלדרות. המשתמשים יכולים לקבל את סטטוס המטען שלהם באמצעות הקשת מספר מכולה או שטר מטען אווירי. היתרון של מערכת המגדלור הוא הצגה מרוכזת של כל החברות בפורטל אחד.

 

המערכת תהיה פתוחה ללא תשלום או דמי מנוי לכלל העוסקים ביבוא וביצוא באוויר ובים, וזאת לאחר שפותחה בשיתוף פעולה עם חברת סטארט אפ ישראלית. ההערכה היא כי ההכנסות לאתר מגדלור יגיעו ממפרסמים וכמו כן תהנה iShip מן החשיפה ליכולות הטכנולוגיות שלה.

 

איתן איון, מנכ״ל iShip אמר: ״זיהינו את הצורך של הלקוחות במערכת שתתן להם נגישות מיידית למחירים, לביצוע הזמנות, למעקב, למסמכי ההובלה, לתמונות של המטען ועוד ועוד מכל מקום, בכל זמן ומכל אמצעי. אני בטוח כי גם תעשיות שמרניות יותר לא יישארו מאחור. כך עובדים היום״. 

 

חברת iShip היא חברת השילוח הישראלית הראשונה אשר בנויה על פורמט דיגיטלי מלא ומציעה ללקוחותיה שליטה מלאה מרחוק משלב הצעת המחיר ועד לקבלת המשלוח.