ב-1995 השיק המתכנת האמריקאי פייר אומידיאר את השוק המקוון שלימים הפך ל-eBay. מטרתו הייתה ברורה: להקים קהילה של קונים ומוכרים אשר כל משתמשיה ייהנו מגישה שווה למידע, מחירים ומוצרים, בתוך מרחב של תחרות חופשית מרבית. היום, 25 שנה אחרי, eBay הפכה לענקית איקומרס.
אנה פלקין, מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה: ״אין הרבה חברות טכנולוגיה שיכולות להעיד על עצמן שהצליחו לשרוד רבע מאה, אך כיום, 25 שנים לאחר הקמתה -eBay היא הרבה יותר מסך חלקיה. היא קהילה של מוכרים, קונים ועובדים ייחודיים מכל העולם, אנשים בעלי תחומי עניין שונים, הדוברים שפות שונות ובני לאומים שונים. המשותף לכולם הוא ההזדמנות השווה להקים עסק, לרכוש מוצרים במחירים שווים לכל נפש ולפתח שירותים. לאיביי יש קהל מוכרים וקונים נאמן שנמצא איתה מרגע הקמתה. אנו מגלים כל הזמן סיפורים מרגשים של מוכרים שהחלו את דרכם באיביי המתארים את כברת הדרך עשו ביחד עם החברה. אך גם מבחינת הקונים, eBay אינה רק מרקטפלייס. זוהי דרך למצוא פריטים ייחודיים במחירים אטרקטיביים ולרכוש אותם אפילו אם הם נמצאים בקצה השני של כדור הארץ״.
מהחברה נמסר כי 5 הקטגוריות המובילות בקניות ישראלים לשנת 2020 הן ביגוד, נעליים ואביזרים, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרי בית וגן, חלקי חילוף לרכב ופריטי אספנות.
מחברת איביי נמסר כי לרגל חגיגות ה-25 שנה לאתר ממשיכה החברה להעניק הטבות למוכרים החדשים המצטרפים לאתר כגון העלאת רשומות בחינם, תמיכה מותאמת אישית לעסק ועוד.