תרומת DHL לנפגעי ההוריקן – למעלה מ- 1 מיליון דולר

DHL העולמית נקראה על ידי המשרד לפיתוח סביבתי האמריקני (USAD) לנהל את מערך התיאום והלוגיסטיקה של טיסות הנושאות אספקת חירום בינלאומי לאזור מפרץ ארה"ב אשר נפגע על ידי סופת ההוריקן – קטרינה


00:00 ,19.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

DHL העולמית נקראה על ידי המשרד לפיתוח סביבתי האמריקני (USAD) לנהל את מערך התיאום והלוגיסטיקה של טיסות הנושאות אספקת חירום בינלאומי לאזור מפרץ ארה"ב אשר נפגע על ידי סופת ההוריקן – קטרינה.
 
במסגרת זאת, שיגרה חברת DHL העולמית את צוות התגובה שלה לאסונות, אשר מטרתו לסייע במשלוחי עזרה בינלאומית המגיעים לבסיס חיל האוויר בליטל רוק – ארקנסו. ואשר פועל בתיאום מלא עם ארגון ה- OFDA ועם מנהלת הסיוע הפדרלי להעברת אספקה לאזורים אשר הוגדרו כנפגעי אסון.
 
בימים האחרונים טיפל הצוות סביב השעון, במשלוחי חירום במשקל של כ 2000 טון אשר הגיע מ-12 מדינות בהן ישראל. עד כה הגיעו 27 טיסות, אשר נפרקו והועברו לאיזורים שנפגעו על ידי סופת ההוריקן. האספקה שנתרמה כללה: כ 1.5 טון אורז; 113 אלף מנות קרב; כ-1,000 ערכות לימוד וספרי ילדים; למעלה מ- 25 אלף יחידות מזון תינוקות, דגנים ופורמולות; מים ומוצרי ציוד סניטרי ודטרגנטים.
 
צוות התגובה לאסונות של DHL היה שותף לפני מספר חודשים במבצע הלוגיסטי בנמל התעופה קולומבו בסרי לנקה בעקבות אסון הצונאמי בדצמבר 2004, שכלל תיאום משלוחים בהיקף 7000 טון ציוד סיוע לאזורים שנפגעו.
 
"אנו מבצעים מהלך זה כחלק מהאחריות החברתית שאנו חשים", אמר קיי הארט, סמנכ"ל התקשורת השיווקית של DHL. "המומחיות שלנו בניהול שירותי לוגיסטיקה ושילוח תבטיח כי נעשה כל שביכולתנו להעברת הציוד הנדרש לנפגעי האסון, במהירות ובאמינות המרבית".
 
מאז פגיעת ההוריקן קטרינה  מיישמת DHL תוכנית פעולה לשעת חירום במאמץ לזרז את תהליך השיקום ולצמצם ככל האפשר את ההשפעה על משלוחי הלקוחות. DHL החלה בהפעלת שירות יומי של משלוחי אוויר אקספרס בנמל התעופה "בטון רוג' מטרופוליטן ", תוך שימוש במטוס סילון תעשייתי, הראשון שאי פעם נחת בנמל התעופה. מטוס DHLמסוג DC-9 הינו בעל קיבולת של למעלה מ- 11 טון.
 
DHL הינה חברת הבלדרות הראשונה שמתחילה במשלוחים לבטון רוג' מטרופוליטן כדי לתמוך בלקוחותיה לאורך חופי המפרץ שנסמכו על שירותי DHL בניו אורלינס.
 
"הצוות שלנו עובד קשה מאוד מאז האסון על מנת לחדש את השירות באזור חופי המפרץ ללקוחות שהיו תלויים בשירותי DHL", אומר פרד בלג'רס סמנכ"ל התפעול של DHL. "תנאי השטח באזור השתנו, לצערנו, אבל התחלת הפעילות בנמל התעופה בטון רוג' תאפשר לנו לשוב ולשרת את מרבית האזורים שנפגעו ולספק ללקוחותינו חווית שירות מהמדרגה הראשונה". הוסיף בלג'רס.
 
בשבוע שעבר הודיעה DHL כי תתרום משלוחים בשווי 500,000 דולר לטובת מאמצי החירום ובכלל זאת משלוחי אוויר, לוגיסטיקה יבשתית והובלה מיידית לצלב האדום האמריקאי, סוכנויות סיוע ממשלתיות וארגונים נוספים, וכן, תשמש התרומה לבניה מחודשת של האזורים שנפגעו.
 
כדי לתמוך באיסוף התרומות הכללי מעניקה DHL קישור מדף הבית שלה ללקוחות ולציבור הרחב לתרומה לצלב האדום האמריקאי עבור "נפגעי ההוריקן קטרינה", כן מתחייבת DHL להוסיף לתרומות שיאספו באתר סכום בהיקף 100,000 דולר כתרומה עבור עובדי DHL אשר איבדו את בתיהם ורכושם באסון. התרומות יחולקו בהתאם למידת הפגיעה והצרכים האישיים כמו גם יוענקו לצלב האמריקאי כסיוע נוסף.