תמה תקופת ה"צינון" של מחלקת התערוכות של K+N ישראל

לפני מספר ימים הסתיימה תקופת הצינון של 6 חודשים שלקחה על עצמה מחלקת התערוכות של חברת K+N ישראל מפנייה ללקוחות אורנג' ליין


00:00 ,05.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

לפני מספר ימים הסתיימה תקופת הצינון של 6 חודשים שלקחה על עצמה מחלקת התערוכות של חברת K+N  ישראל מפנייה ללקוחות אורנג' ליין

 

בחודש ינואר 2006 החלה ענת מי-פז בתפקידה כמנהלת מחלקת התערוכות בחברת K+N ישראל, לאחר תקופה שבמהלכה ניהלה את מחלקת התערוכות בחברת אורנג' ליין. קודם לכן עבדה מי-פז ב-K+N ישראל (בשמה הקודם, אמקס). בעקבות המעבר שלה בחזרה ל- K+N ישראל פנתה חברת אורנג' ליין לבית המשפט האזורי לעבודה בתל אביב בדרישה לצו מניעה כנגד חברת K+N ישראל וכנגד ענת מי-פז. בבקשתה, טענה אורנג' כי מי-פז נחשפה לסודותיה במסגרת עבודתה וכי עם מעברה ל- K+N ישראל (אמקס) נעשה שימוש אסור ומנוגד לדין בסודות אלה, שמטרתו היה להסב לאורנג' ליין נזקים.

 

לאחר התערבות בית המשפט בהסכמת הצדדים נקבעה תקופת צינון בת שישה חודשים שבמהלכה תימנע K+N ישראל מלפנות למספר לקוחות נבחרים של אורנג' ליין ולספק להם שירותים בתחום שילוח התערוכות. בימים אלו הסתיימה תקופת הצינון.

 

לדברי ענת מי-פז, מנהלת המחלקה: "עד היום שילחנו מטענים לעשרות לקוחות מרוצים שהציגו בתערוכות שונות בעולם באירופה במזרח וכן בארה"ב. 'זרועות התמנון' של K+N מקנות לנו יכולות לוגיסטיות יוצאות מהכלל לתפעל משלוחי תערוכות, לאחסן משלוחים ולהוציא משלוחים לסבב של תערוכות ברחבי העולם.

 

"לאחרונה טיפלנו במכולות עם מספר מציגים לאתרי תערוכות שונים בעולם; במסגרת התערוכה הצבאית יורו סטורי בפריז שנערכה לאחרונה טיפלנו ב-12 לקוחות עם שילוח של כ-2 מכולות ו-4 טון משלוח אווירי כולל המבנה של סיב"ט. בנוסף, הפיקה מחלקת התערוכות של K+N שינוע מיוחד לתערוכה בהונגריה שיצאה אליה מכולת 40'. בנוסף לכל זאת שילחנו משלוחים אוויריים לחברות הייטק באירופה במזרח ובארה"ב. בסך הכל אנחנו עושים הרבה רעש בענף".

 

בנציגות הישראלית ציינו שמחלקת התערוכות של K+N, שמרכזה בגרמניה, היא מהגדולות בעולם הן בכמות התערוכות בהן היא מטפלת באופן בלעדי בעולם, והן בכמות המשלוחים והמציגים בהן היא מטפלת. חברת K+N מיוצגת במחלקות EXPO בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם, וכעת, כאמור, גם בישראל. מי-פז ציינה כי "תחת קורת הבית של K+N ישראל, צפוי היקף הפעילות בתחום התערוכות להגיע למחזור של למעלה מ-15 מיליון ₪ כבר בשנת 2006".

 

מנכ"לK+N  ישראל, יוסי כהן, מסר כי "מחלקת ה-EXPO של K+N, מאפשרת כיום לכל המציגים הישראלים לבצע את כלל הטיפול – שילוח ולוגיסטיקה מתקדמת - תחת אותה קורת גג ותחת אותו המותג המקצועי של K+N. מחלקת התערוכות העולמית של K+N, ה-KN EXPO מיוצגת באופן בלעדי על ידי K+N ישראל".

 

למרות פניית מערכת port2port למנכ"ל חברת אורנג' ליין לא נמסרה תגובה לידיעה.