תחנת כח מאשדוד לגואטמלה

חברת אס. טי. אנד טי. הטעינה בהצלחה עבור חברת אורמת תעשיות תחנת כוח גיאותרמית בנמל אשדוד. המשלוח המורכב הוטען על אוניה מיוחדת המתמחה בהובלת פרויקטים. כפי שנהוג כאשר אופי המטען ויעד ההפלגה אינם מאפשרים הובלה עם קווי מכולות רגילים


00:00 ,01.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אס. טי. אנד טי. הטעינה בהצלחה עבור חברת אורמת תעשיות תחנת כוח גיאותרמית בנמל אשדוד.
 
המשלוח המורכב הוטען על אוניה מיוחדת המתמחה בהובלת פרויקטים. כפי שנהוג כאשר אופי המטען ויעד ההפלגה אינם מאפשרים הובלה עם קווי מכולות רגילים. האוניה הפליגה ביום שישי האחרון בגמר משמרת ראשונה מנמל אשדוד לחוף המערבי של גואטמלה במרכז אמריקה, שם תורכב תחנת הכוח ע"י צוות טכני מיוחד של חברת אורמת .
 
המטען שמורכב ממאות אריזות שונות בחלקן במשקל עד 50 טון, הובל לנמל והוטען על האוניה במבצע לוגיסטי מורכב שארך מספר ימים. לצורך כך נדרשו בקרה ותיאומים מיוחדים על מנת למזער את כמות ההובלות והמתנות הרכב לטעינה, כמו כן גם על מנת לנצל אופטימאלית את נפח האוניה. כל זאת מבלי לוותר על הסטנדרטים שנדרשים לפי הוראות הבטיחות של כל האמנות הבינלאומיות עליהן יש להקפיד במסע ימי בחורף. לצורך כך גם מונה מפקח ימי מיוחד מר שחר פודולי שפיקח על נושא הבטיחות.
 
מנהל חברת אס טי אנד טי, המתמחה בטיפול במטענים חריגים, מר מנואל אמיר, מסר בהקשר זה: "מדובר ביצוא מאוד איכותי של תחנת כוח "ירוקה" תוצרת כחול לבן. כל המעורבים מאוד גאים לקחת חלק בתהליך דבר שתרם למוטיבציה ולביצוע. הטעינה הסתיימה בהצלחה בזכות מאמצי כל השותפים בתהליך, אנשי הלוגיסטיקה של חברת אורמת, מובילי גדרות, נמל אשדוד ועובדיו, עמיל המכס ססובר, צוות האוניה, נחשול מנייה, אנשי אמקו ים וצוות אס טי אנד טי".