תביעה תקדימית לתשלום הוצאות משפט

טרנסכלל סחר הגישה לביהמ"ש השלום בת"א כתב תביעה תקדימי כנגד משה חמי, הבעלים של חברת צמיגי סעדיה, בדרישה להרים מסך ולחייבו בתשלום של 40,950 ₪ שהחברה בבעלותו חויבה לשלם בגין הוצאות משפט שהפסידה. טרם הוגש כתב הגנה


00:00 ,27.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בקשה להרמת מסך תקדימית: תביעה אישית לתשלום הוצאות משפט נגד הבעלים של חברה שתביעת סרק שהגישה נדחתה
 
טרנסכלל סחר הגישה לביהמ"ש השלום בת"א כתב תביעה תקדימי כנגד משה חמי, הבעלים של חברת צמיגי סעדיה, בדרישה להרים מסך ולחייבו בתשלום של 40,950 ₪ שהחברה בבעלותו חויבה לשלם בגין הוצאות משפט שהפסידה.
 
בכתב התביעה נטען ע"י טרנסכלל סחר, באמצעות עו"ד נירה קורדובה, כי למרות שצמיגי סעדיה חויבו בתשלום הוצאות משפט בסך 40,950 ₪ בגין תביעה קנטרנית שנדחתה במלואה ע"י ביהמ"ש, היא סירבה לעשות כן וזאת אע"פ שהגיעה להסדר לתשלום החוב בתשלומים. לטענת התובעת, ניסיונות גביית החוב לא צלחו מאחר שלחברה אין כל נכסים.
 
טרנסכלל סחר מבקשת מביהמ"ש להרים מסך ולחייב את משה חימי בתשלום החוב שהחברה שבבעלותו אינה משלמת, שכן לטענתם חימי הציג מצג שווא והפר את חובת תום הלב.
 
כזכור, לפני כשלוש שנים הגישה צמיגי סעדיה תביעה כנגד טרנסכלל סחר, העוסקת במתן שירותי שילוח ועמילות מכס, בסך של כ-1.3 מיליון ₪ בטענה שנגרמו לה נזקים כתוצאה מסירובה של טרנסכלל סחר להעמיד לרשותה אשראי לצורך יבוא צמיגים מסין. התביעה התנהלה במשך כשלוש שנים ונדחתה ע"י ביהמ"ש תוך חיוב צמיגי סעדיה בהוצאות.
 
 
ת.א. 62493/05 בית משפט השלום בתל אביב.
 
טרם הוגש כתב הגנה.