חברת כסלו תובלה וסחר, המספקת שירותים רבים בתחום עמילות המכס והשילוח הבינלאומי, משיקה שרות חדש המאפשר ללקוחותיה לקבל מידע מדויק לגבי סטטוסים של משלוחים בכל זמן ובכל מקום ע"י הודעת SMS, זאת בנוסף למערכת ה- Tracking system באתר האינטרנט של החברה.
שרות ה- SMS של כסלו מספק ללקוחותיה את האפשרות לקבל מידע שוטף בכל הנוגע למצב התיקים כגון: מסירת גייטפס, שינויי סטטוס וכו'. בשלב זה השרות יינתן חינם לכל לקוחות החברה עפ"י דרישה.
מערכת ה- SMS, אשר פותחה ע"י לירם ברהום, מנהל מערכות המידע של חברת כסלו, מופעלת באופן אוטומטי ע"י בדיקה שוטפת של נתוני התיקים. שניות לאחר שינוי סטטוס בתיק הרלוונטי, תגיע באופן אוטומטי הודעת טקסט למספרי הטלפונים הסלולרים שנבחרו ע"י הלקוח.
שרות זה מתאים לכל חברות הסלולר (פלאפון, אורנג', סלקום ומירס), וכל הודעה יכולה להימסר לאנשי קשר שונים אצל כל לקוח עפ"י תוכן ההודעה.
"חברת כסלו מקשיבה לצורכי לקוחותיה אשר זקוקים לעדכונים מידיים גם כשאינם במשרד, שרות זה הוא חלק משיפורים טכנולוגיים שונים במערך השרות ללקוח " אומר לירם ברהום.
שרות חדש בכסלו - עדכוני SMS לגבי סטטוס המשלוח
חברת כסלו תובלה וסחר, המספקת שירותים רבים בתחום עמילות המכס והשילוח הבינלאומי, משיקה שרות חדש המאפשר ללקוחותיה לקבל מידע מדויק לגבי סטטוסים של משלוחים בכל זמן ובכל מקום ע"י הודעת SMS, זאת בנוסף למערכת ה- Tracking system באתר האינטרנט של החברה
00:00 ,21.12.2004
עשוי לעניין אותך
אכיפת השידור האלקטרוני של תתי-המצהר וגייטפס העברות
אגף המכס פרסם נוהל יבוא ויצוא דרך נמלי ירדן ומצרים או דרך מספנות ישראל במקרה של שביתה בנמלים
נדחתה עד ל- 15 בינואר החלת נוהל שיגור "בקשה להעברת מכולות" במסר אלקטרוני
מערכות המידע בנמלים בשירות לקוחות הנמל
ארגון הגג של סוכני המכס קיים דיון בנושא גניבת "תעודות שער" מגורמים הפועלים בנמלי הים
מערכות האיחסון במסוף ממ"ן