שירות חדש של פריץ קומפניס ישראל - ייעוץ תקשורת שיווקית ללקוחות המשתתפים בתערוכה

השירות החדש של מחלקת התערוכות כולל יעוץ תקשורת שיווקית (Marcom) ללקוחות המשתתפים בתערוכה זאת, משלב "ההתלבטות" באיזו תערוכה להשתתף, דרך הפקת התערוכה עצמה ועד לפעילות השיווקית המסכמת לאחר התערוכה, שירות מודולרי, לפי צרכי הלקוח


00:00 ,12.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

"מחלקת התערוכות והפרויקטים של חברת פריץ קומפניס ישראל, מקבוצתUPS Supply Chain Solutions , רואה חשיבות בפיתוח ויישום שירותים חדשים לתועלת לקוחותיה באופן שיעניקו פיתרון כולל ומלא לצרכי הלקוחות. על כן הוחלט על הקמת שירות חדש של ללקוחות מחלקת התערוכות, במתן שרותי ייעוץ תקשורת שיווקית ללקוחות המשתתפים בתערוכה", כך מסר דובר החברה.
 
עוד נמסר כי השירות החדש של מחלקת התערוכות כולל יעוץ תקשורת שיווקית (Marcom) ללקוחות המשתתפים בתערוכה זאת, משלב "ההתלבטות" באיזו תערוכה להשתתף, דרך הפקת התערוכה עצמה ועד לפעילות השיווקית המסכמת לאחר התערוכה, שירות מודולרי, לפי צרכי הלקוח.
 
את השירות החדש תנהל גב' אביבה חלבה, בעלת 15 שנות ניסיון בתחום התקשורת השיווקית בארץ ובחו"ל. לאביבה ניסיון רב בארגון תערוכות בהיבט התקשורתי-שיווקי והלוגיסטי של למעלה מ- 200 תערוכות.
 
אביבה חלבה ציינה כי תערוכה בכלל ותערוכה בינלאומית בפרט היא אחד האמצעים החשוביםוהנפוצים להציג מוצרים ושירותים בפני קהל רב. "אם אתה לא שם, אתה לא קיים. יחד עם זאת, בקרב חברות רבות יש מודעות מעטה לפעילות השיווקית הנדרשת לקראת תערוכה בחו"ל", הוסיפה..
 
לדבריה, כספים רבים מושקעים בהכנות לתערוכה, בתכנון ובלוגיסטיקה אך לעיתים מעט מידי תשומת לב ומשאבים מופנים לצד התקשורתי-שיווקי של התערוכה. "זמנו של איש השיווק מופנה ברובו למשימות חשובות אחרות, ולעיתים קרובות אין נוכחות של איש MARCOMהאחראי על התקשורת השיווקית".