שירות חדש ל- CAE בישראל: תשלום לספק בסין על המוצר

החברה מציעה ללקוחותיה לשלם עבור המוצר בישראל, בדרך הנוחה והכלכלית ביותר מבחינתו, כשאת התשלום בחו"ל יבצע סניף החברה בסין, מיידית בהעברה בנקאית פנימית


00:00 ,26.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הבלדרות China Air Express, המיוצגת בישראל ע"י GCX מקבוצת קריאף, מציעה שירות חדש ליבואנים העובדים עם המזרח, במסגרתו מתאפשר תשלום מיידי לספק בסין ע"י סניף החברה בסין עבור הסחורה.
 
השירות החדש, הקרוי China Swift, נועד להפחית את עלויות ההעברה הבנקאית המיידית לספק הסיני, הדורש תשלום מראש עבור המוצר וכן לחסוך ללקוח זמן וטרדה הכרוכים בכך. במסגרת זו, החברה מציעה ללקוחותיה לשלם עבור המוצר בישראל, בדרך הנוחה והכלכלית ביותר מבחינתו, כשאת התשלום בחו"ל יבצע סניף החברה בסין, מיידית בהעברה בנקאית פנימית.
 
החברה גם מציעה בנוסף ללקוח בארץ Swift POD - Proof of delivery - אישור בנק מיידי בדואר האלקטרוני על העברת הסכום לספק.
 
ב- GCX ציינו שהשירות נועד לתת 2 פתרונות עיקריים להם זקוקים לקוחות הבלדרות כיום בעבודה מול סין: פתרון כולל בעבודה מול הספק הסיני, כאשר חברת הבלדרות לוקחת על עצמה את לבצע את כל שרשרת האספקה החל בתשלום על המשלוח וכלה במסירתו. ובנוסף, חוסכת חברת הבלדרות את תשלום העמלה של הספק לבנק בסין בעת עסקאות סיבוביות של העברה בנקאית שאינה ישירה.
 
לטענת GCX, הספק, אשר אינו משלם שום עמלה בהעברה פנים ארצית אותה מספקת החברה, לא יעמיס בכל צורה שהיא עלות זאת על הלקוח בארץ והחסכון של הלקוח הנו כפול.