שינויים ארגוניים בחברת "אביב שיגור"

מנכ"ל חברת הבלדרות "אביב שיגור", נסים יוחאי, שהתמנה לתפקידו לפני חודשים אחדים, עורך שינויים ארגוניים ומבניים בחברה, המתמקדים בשיפור השירות ללקוח עם דגש על שיווק והשקה של מוצרים חדשים. במסגרת השינויים נעשתה באחרונה שורה של מינויים חדשים


00:00 ,20.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל חברת הבלדרות "אביב שיגור", נסים יוחאי, שהתמנה לתפקידו לפני חודשים אחדים, עורך שינויים ארגוניים ומבניים בחברה, המתמקדים בשיפור השירות ללקוח עם דגש על שיווק והשקה של מוצרים חדשים. במסגרת השינויים נעשתה באחרונה שורה של מינויים חדשים.
 
במסגרת השינויים הפרסונליים מונה יוחנן מור (45) לסמנכ"ל תפעול ב"אביב שיגור". לפני כן היה סמנכ"ל תפעול ב"מי עדן" ומנהל תפעול בחברת השילוח הבין-לאומית DHL. הוא יהיה ממונה על תפעול 14 סניפי החברה ועל ציי הרכב שלה. למור תואר בכימיה מאוניברסיטת בן גוריון.
 
צביקה זיסמן (52 ) מונה למנהל שיווק ומכירות. הוא הצטרף לצוות המכירות בראשותו של שלמה יעקובסון, מנהל המכירות הארצי של "אביב שיגור". קודם לכן היה מנהל מכירות בחברת "לקסוס" בדרום אפריקה , ומנהל שיווק ברשות הדואר, שם היה ממונה על פיתוח קווי מוצר ושירותים חדשים. בעל תואר BAבכלכלה ויחסים בין-לאומיים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני בשיווק בין לאומי מ-City Universityבניו יורק.
 
ויקו בכר (30) מונה למנהל שירות לקוחות. קודם לכן מילא דורה של תפקידים ניהוליים במערך שירות הלקוחות של חברת השילוח הבין-לאומי DHL. הוא בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בניהול משאבי אנוש מהמכללה למנהל.
 
עוד הוחלפו מנהלי הסניפים במרכז המיון בחולון, בנתניה ובאילת.
 
"אביב שיגור" (אביב יעל דרומה בע"מ) מספקת שירותי דואר ובלדרות פנים ארציים לכל סוגי החבילות והמעטפות. היא מפעילה כ-200 כלי רכב ומועסקים בה כ-400 עובדים.