שותפות מוצלחת בין Kuehne + Nagel Mexico ו- Dell Mexico

באירוע לוגיסטי חשוב שנערך במקסיקו, ה-Expologistica , זכתה חברת Dell באות הוקרה עבור מצויינות בשירותי שרשרת האספקה הלוגיסטית שהיא מציעה ללקוחות, המבוססים על השירותים הלוגיסטיים של Kuehne + Nagel Mexico.


00:00 ,31.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
באירוע לוגיסטי חשוב שנערך במקסיקו, ה-Expologistica , זכתה חברת Dell באות הוקרה עבור מצויינות בשירותי שרשרת האספקה הלוגיסטית שהיא מציעה ללקוחות, המבוססים על השירותים הלוגיסטיים של Kuehne + Nagel Mexico. בכל שנה ניתן התואר המכובד, ה- National Logistics Award לחברה נבחרת

מנהל התפעול והלוגיסטיקה בחברת Dell ציין כי ההכרה לה זוכה Dell, עם קבלת התואר, היא סיבה נוספת להתגאות. "וחשוב מכך, זה מעניק לנו את האפשרות להזכיר ללקוחות ששיטת המכירה הישירה ומערך ההפצה של Dell עובדת בצורה מופתית, לא רק בארצות הברית אלא גם ברמה הגלובלית. השותפות עם Kuehne + Nagel מאפשרת לחברה לתכנן פתרונות לוגיסטיים התפורים במיוחד לפי צרכי הלקוחות במקסימום גמישות ואמינות".

חברת Kuehne + Nagel מספקת ל- Dellפתרונות לוגיסטיים מאז 1996. טווח השרותים שהיא מספקת מתחיל במפעל שבאוסטין טקסס, מתפרש עד ללקוח הסופי במקסיקו, ומבוסס על אפשרויות ההפצה המיוחדים, המערכת והמבנה של Kuehne + Nagel.

מנהלה של Kuehne + Nagel Mexico, העיר באותו הקשר כי העבודה יחד עם Dell ובמהלך שבע השנים האחרונות, גובשו הליכי עבודה בצורה מוצלחת תוך כדי הפנמת תהליכים לוגיסטיים אופטמיליים על פי דרישות השוק המשתנות. הוא הודה לחברת Dell על האמון שהיא נותנת בחברתו ועל החלטתה להרחיב את קשריה העסקיים עמה גם עם Kuehne + Nagel Mexico ומבטיח להמשיך ולהציע פתרונות חדשניים שיתמכו בעסקיה של Dell.
 
חברת Kuehne + Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.