רפאל כץ וסיוונית ערכו יום עיון ללקוחותיהם בנושא קבלת מעמד "יצואן מאושר"

מנכ"ל קבוצת רפאל כץ, ישראל כץ, הציג את מכלול השירותים הלוגיסטיים של החברה. האירוע ריכז כ-185 נציגים מלקוחות החברה אשר שמעו הרצאה מפיו של מהנדס חורי


00:00 ,25.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל קבוצת רפאל כץ, ישראל כץ, הציג את מכלול השירותים הלוגיסטיים של החברה. האירוע ריכז כ-185 נציגים מלקוחות החברה אשר שמעו הרצאה מפיו של מהנדס חורי
 
חברות השילוח ועמילות המכס רפאל כץ וסיוונית ערכו השבוע יום עיון ללקוחותיהם במלון דן כרמל בחיפה, בנושא הסכמי הצבירה הפאן-אירופאים, בקבלת מעמד "יצואן מאושר" ובמערכת מכס חדשה.
 
האירוע, אשר הפגיש כ-185 מלקוחות החברה מכל רחבי הארץ, לצד נציגי החברה, הציג את השינויים העוברים כיום לא רק על מערך סחר החוץ הישראלי אלא גם על מערכות מכס מקבילות בעולם, תוך הדגשת מדיניות האכיפה הגלובלית בנושאים בעלי עניין רב.
 
מר ישראל כץ, מנכ"ל קבוצת רפאל כץ, פתח את יום העיון והציג את מכלול השירותים הלוגיסטיים אותם מציעה החברה באמצעות חברות הבת והשותפויות והדגיש את המוטו המנחה את פעילויות החברה, שהוא להעניק לציבור הלקוחות שירות גלובלי ברמה מקצועית גבוהה תוך שמירה מתמדת על קשר אישי עם הלקוח. ישראל כץ ניצל את הבמה וביקש להעביר תמיכה מורלית לאנשי המכס שעושים עבודתם ביעילות ובנאמנות בתקופה קשה זו ברשות המסים.
 
המרצה המרכזי ביום העיון היה המהנדס דוד חורי, אשר נתן הרצאה שריתקה את הנוכחים וגררה ההשתתפות ערה באולם. את מר רוני בר סיני, מנהל מכס חיפה, שנעדר עקב מחלה, ייצג בדברי ברכה והרצאה מעניינת מר ישראל ברילנשטיין.
 
בפני באי הכנס נחשפו מערכות המחשוב המתקדמות שהציג מר עדו אמיתי, מנכ"ל חברת עמיטל,  והרצאה בנושא ספנות הועברה על ידי נועם אורבך, מנכ"ל או.סי.אי ונור ים סוכנות אניות - חברות בהן רפאל כץ שותפה.
 
מר גדי רייך, מנכ"ל חברת עד גד, השייכת לקבוצת רפאל כץ, הציג את מגוון השירותים הלוגיסטיים של החברה למדינות העולם השלישי, ומר דוד לאסקי, סמנכ"ל השיווק בנמל חיפה, דיבר על תוכניות הפיתוח של נמל חיפה לעתיד.