רמת שביעות הרצון של עובדי TNT ישראל עומדת על 91%

קיבלה השבוע את תו התקן הבינלאומי Investor In People ; מהדו"ח עולה כי רמת שביעות הרצון של עובדי TNTעומדת על 91% נתון הממקם אותה כאחד מחמשת הסניפים המובילים של TNTברחבי העולם


00:00 ,03.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

קיבלה השבוע את תו התקן הבינלאומי Investor In People (ר"ת IIP) ; מהדו"ח עולה כי רמת שביעות הרצון של עובדי TNTעומדת על 91% נתון הממקם אותה כאחד מחמשת הסניפים המובילים של TNTברחבי העולם.
 
השבוע ביקרה בישראל לסלי לינג, מעריכה בכירה בחברת IIP, המעניקה לחברות ברחבי העולם תו תקן בינלאומי, המתייחס להשקעה וטיפול החברה בעובדיה (ISO לעובדים).  במסגרת ביקורה בישראל הגיעה לסלי לינג לבדוק את חברת שילוח האקספרס TNTוראיינה מקבץ מייצג של עובדי החברה בדרגים השונים.
 
בתום ימי הראיונות קיבלה קארן אקטע, מנהלת משאבי אנוש של החברה דו"ח מפורט על מצב שביעות הרצון של העובדים ורמת ההשקעה בהדרכות ובפיתוחם האישי. לפיו,  91% מהעובדים בחברה שבעי רצון מסביבת העבודה ומהיחס של הדרג הניהולי ורואים את העתיד שלהם ב- TNT. (בשנת 2003 רמת שביעות הרצון היתה 88%). עוד עולה מהדוח כי במהלך 2004, כל הצעות העבודה לתפקיד ניהולי בחברה, אויישו ע"י עובדים מתוך החברה ורמת העזיבה של העובדים במהלך 2004 היתה זניחה. לבסוף צוינה רמת הביטחון של העובדים בנושא פיתוח אישי והבנה טובה של תפקידם והשתלבותו ביעדי החברה הכוללים.
 
 
על סמך נתונים אלו העניקה לסלי לינג לחברת - TNT ישראל את תו התקן IIP, זאת השנה השנייה ברציפות. לדברי, אודי כספי, מנכ"ל החברה "אין לי כל ספק כי ההשקעה בעובדים משתלמת ולראייה בשנת 2004 רשמה TNTישראל גידול של כ- 40% בהיקפי הפעילות של החברה בהשוואה ל- 2003".
 
בנוסף, מציין כספי כי רמת שביעות הרצון של עובדי החברה מציבה את הסניף הישראלי בחמישייה הראשונה של הסניפים המובילים של TNTברחבי העולם (מתוך 200 מדינות) בכל הקשור לרמת שביעות הרצון של העובדים.