רות קרגו זכתה במכרז של חברת קומברס נטוורק

רות קרגו זכתה במכרז של חברת קומברס ביצוא ליבשת אמריקה, אפריקה ורוסיה. חברת קומברס היא מחברות התוכנה הגדולות בישראל, המעסיקה למעלה מ-4500 עובדים ברחבי העולם, ומייצאת לכל העולם מוצרי תקשורת ואבטחה בהיקפים של מאות מיליוני דולרים


00:00 ,13.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
רות קרגו זכתה במכרז של קומברס ביצוא ליבשת אמריקה, אפריקה ורוסיה

מחברת רות קרגו, מקבוצת דוד יחזקאל ובניו, נמסר כי החברה זכתה במכרז של חברת קומברס ביצוא ליבשת אמריקה, אפריקה ורוסיה. עוד נמסר כי הפעילות של חברת רות קרגו עם חברת קומברס חודשה לאחר שהופסקה לפני כשנה וחצי, כאשר עד להפסקת הפעילות, חב' רות קרגו ייצגה את חברת קומברס בכל פעילות הלוגיסטית, בעמילות מכס, תובלה יבשתית, שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה.

חברת קומברס היא מחברות התוכנה הגדולות בישראל, המעסיקה למעלה מ-4500 עובדים ברחבי העולם, מרביתם בישראל, ומייצאת לכל העולם מוצרי תקשורת ואבטחה בהיקפים של מאות מיליוני דולרים.

קומברס, הנסחרת בבורסת הנאסדק בארצות הברית לפי שווי שוק של 3.8 מיליארד דולר, מציגה ברבעונים האחרונים שיפור ניכר בעסקיה, כשהיא אף חוזרת לדווח על רווח תפעולי.

מרות קרגו נמסר כי זוהי המשכה של מגמת התפתחות שהחלה בשנתיים האחרונות, שבמהלכן השקיעה במרכז לוגיסטי משותף ברוסיה, שידרגה את מערכות המידע שלה והקימה חברה משותפת, "אורשר רות קרגו", עם מרכז לוגיסטי גדול ומתקדם בישראל.