רונן כהן - סמנכ"ל שיווק UPS: "חברת UPS תשקיע מיליארד דולר בטכנולוגיה לשיפור השירות ללקוחות"

ביום עיון חוויתי בנושא סחר בינלאומי שנערך ביום ראשון ב"טאו" ברעננה על ידי חברת UPS, נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם אמר רונן כהן, סמנכ"ל השיווק, כי UPS תשקיע השנה כמיליארד דולר בטכנולוגיה על מנת לתת מענה ללקוחות החברה ולשפר את השירות


00:00 ,14.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום עיון חוויתי בנושא סחר בינלאומי שנערך ביום ראשון ב"טאו" ברעננה על ידי חברת UPS, נציגתה של חברת המשלוחים הגדולה בעולם אמר רונן כהן, סמנכ"ל השיווק, כי UPS תשקיע השנה כמיליארד דולר בטכנולוגיה על מנת לתת מענה ללקוחות החברה ולשפר את השירות.
 
בין המשתתפים בכנס נשאו דברים נחמיה שטרסלר - עורך בכיר לכלכלה בעיתון הארץ, שהרצה על כלכלה, חברה, פוליטיקה והקשר שביניהם ורפי גבאי - גובה מכס ישראל, שאמר כי בשנת 2005 נושא הייצוא יקבל עדיפות עליונה במכס נתב"ג.
 
רונן כהן, סמנכ"ל שיווק UPS, אמר בכנס שכיום 80% מהמשלוחים של החברה עוברים דרך שטרי מטען מקוונים ולא דרך ניירות. בנוסף, הכריז כהן על מהפכה בתחום העמלות - עמלת היבוא תתבטל ובמקומה ישולם סכום קבוע של 100 ₪ על כל היבוא באותו חודש. "מדובר בחסכון ניכר ליצואנים", הוסיף כהן.
 
עוד הרצו זאב תלם - מרצה בכיר ויועץ לחברות עסקיות בתחום הסחר הבינלאומי, דודי חורי - מנהל מחלקת יצוא וכללי מקור בהנהלת המכס ורונן כהן - סמנכ"ל שיווק ומכירות UPS.