רון בארי – מנכ"ל משותף בקבוצת עמית, נבחר כיו"ר ארגון IELA המאגד חברות המתמחות בלוגיסטיקה לתערוכות

רון בארי, מנכ"ל משותף של קבוצת "עמית" לוגיסטיקה בינלאומית, נבחר לקדנציה שניה כיושב ראש ארגון IELA (בשמו המלא: International Exhibition Logistics Associates), לאחר שכיהן כיו"ר שנתיים, חבר הנהלה 4 שנים ויו"ר ועדת הטכנולוגיה וההדרכה של הארגון.


00:00 ,27.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
רון בארי, מנכ"ל משותף של קבוצת "עמית" לוגיסטיקה בינלאומית, נבחר לקדנציה שניה כיושב ראש ארגון IELA (בשמו המלא: International Exhibition Logistics Associates), לאחר שכיהן כיו"ר שנתיים, חבר הנהלה 4 שנים ויו"ר ועדת הטכנולוגיה וההדרכה של הארגון. הבחירות נערכו באיסטנבול.

במסגרת פעילותו למען IELA, דאג רון בארי להקים את אתר האנטרנט של הארגון, הוא ארגן סמינר בן 5 ימים בציריך שבשוויץ בנושא "לוגיסטיקה בתערוכות ובירידים" וכן כתב סט של מסמכים סטנדרטיים לשילוח בינלאומי לתערוכות, שכללו מסמך משולב – חשבון ספק ומפרט מטען, הוראות משלוח מטען לתערוכה, הוראות החזרת מטען מתערוכה, ו- SMART TERMS - מבנה אחיד ובינלאומי של תעריפונים לשילוח מטענים לתערוכות.

ארגון א.י.ל.הIELA – International Exhibition Logistics Associates הוא ארגון בינ"ל שנוסד בשנת 1985 שחברים בו 100 חברות מ- 55 ארצות מרחבי העולם. חברי א.י.ל.ה מתמחים, בין השאר, בלוגיסטיקה לתערוכות, ירידי מסחר ואירועים.

א.י.ל.ה נוסדה על מנת לקדם את המקצועיות והמקצוענות של שילוח מטענים לתערוכות, ולתת יעילות יתר למארגנים ומציגים בכל העולם. התפישה המקורית הייתה להעלות את דרג התקשורת בין החברות עצמן, ובין המשלח המייצא את הטובין לתערוכה – לבין המשלח החולט אותם ביעד התערוכה – ומטפל בהם בתערוכה עצמה.

כידוע, רון בארי מכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת עמית. לקבוצת עמית מחלקה מיוחדת המטפלת בלוגיסטיקה ושילוח מטענים לתערוכות והיא מייצגת בישראל מספר רשתות בינלאומיות המתמחות בלוגיסטיקה לתערוכות.