רולס רויס בחרה ב- KLM ו- Kuehne + Nagel כספקיות לוגיסטיות

חברת Rolls-Royce plc הכריזה ב- 31 באוגוסט 2004 על הבחירה ב- KLM ו- Kuehne + Nagel כספקים יחידים לשרותי הלוגיסטיקה עבורה.


00:00 ,06.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת Rolls-Royce plc הכריזה ב- 31 באוגוסט 2004 על הבחירה ב- KLM ו- Kuehne + Nagel כספקים יחידים לשרותי הלוגיסטיקה עבורה.

מר איאן שאלארד, מנהל השרותים הלוגיסטיים בחברת רולס רויס הדגיש את הסיבות העיקריות לבחירת השותפות הלוגיסטית בין KLM ו- Kuehne + Nagel כספק לוגיסטי בודד עבורם: "העסקים שלנו נעשים יותר ויותר גלובליים, הן מבחינת בסיס האספקה והן מבחינת הלקוחות. לכן, הזדקקנו לשרשרת אספקה בינלאומית שניתן להסתמך עליה, שתהיה יעילה מבחינת השרותים והעלות ושתאפשר שקיפות מוחלטת של הסחורות בכל זמן ובכל מקום. השותפות הלוגיסטית של KLM Aerospace Logistics עם Kuehne + Nagel contract, מספקים את האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורנו והם אלו שזכו במכרז".

רולס רויס תוכל לנצל את יתרונות המערכת הייחודית SMARRT, מבוססת אינטרנט, לאיתור מטענים, המשלבת את היכולות הלוגיסטיות של KLM ו- Kuehne + Nagel, באמצעות שקיפות מוחלטת בכל שלבי השינוע והפקת דוחות מפורטים של אינפורמציה לכל אורך השרשרת הלוגיסטית.

כריס אדווארדס, מנהל השילוח האווירי ב- Kuehne + Nagel ציין כי השילוב של היכולות ומגוון האפשרויות של KLM בהטסת מטענים והאפשרויות הלוגיסטיות המיוחדות וחוזקה של Kuehne + Nagel הביאו את רולס רויס לבחורבהם כספקי שרותים לוגיסטיים יחידים עבורה.

חברת Kuehne + Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.