רוזנטל חתמה על הסכם נציגות בלעדית עם CENSPED מקופר,סלובניה

ההסכם בין שתי החברות מושתת על שותפות בטיפול במטען החקלאי הן בישראל והן מנמל קופר ועד ללקוח הסופי. בנוסף, יקדם ההסכם את האפשרויות הלוגיסטיות בפני היצואנים החקלאיים להבאת מטענים לרחבי אירופה


00:00 ,02.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם בין שתי החברות מושתת על שותפות בטיפול במטען החקלאי הן בישראל והן מנמל קופר ועד ללקוח הסופי. בנוסף, יקדם ההסכם את האפשרויות הלוגיסטיות בפני היצואנים החקלאיים להבאת מטענים לרחבי אירופה
 
חברת רוזנטל חתמה על הסכם נציגות בלעדית עם חברת CENSPED מקופר, סלובניה בתחום החקלאי. רוזנטל בבעלות רוני ונדב רוזנטל הינה חברה למתן שירותים לוגיסטיים למשלחים ישראליים המתמחה בקו ישראל – קופר. CENSPED, בבעלות גראציאן, הינו עמיל מכס ומשלח בקופר, המתמחה בין היתר בטיפול בתוצרת חקלאית מישראל.
 
לדברי רוני רוזנטל, CENSPED הוא המשלח הבלעדי בקופר, למעט הנמל עצמו, אשר התמחה במתן שירות לתוצרת חקלאית מהנמל לתוך אירופה. שירות זה כולל שילוח, עמילות מכס, בקרה ופיקוח על השטעון בנמל ממכולות הקירור למשאיות הקירור, וארגון משאיות קירור להובלת המטען ליעד הסופי.
 
ההסכם בין שתי החברות מושתת על שותפות בטיפול במטען החקלאי הן בישראל והן מנמל קופר ועד ללקוח הסופי. בנוסף, יקדם ההסכם את האפשרויות הלוגיסטיות בפני היצואנים החקלאיים להבאת מטענים לרחבי אירופה.
 
יש לציין כי בשנים האחרונות חל גידול דרמטי ביצוא החקלאי של ישראל במכולות קירור בכלל ודרך נמל קופר בפרט, למדינות אירופה המערבית, בעיקר למוצרים בעלי אורך חיי מדף קצרים יחסית (כ-5 שבועות) כגון פלפלים, עגבניות, ענבים, מלונים ועוד. הסיבה לכך נעוצה בזמן ההפלגה הקצר מישראל לקופר, ומשם לשווקים במערב אירופה - סך הכל כ-6 ימים. רוזנטל ציין כי רק לפני 5 שנים נשלחו בעונה החקלאית דרך נמל קופר כ-20 מכולות קירור לשבוע, ואילו השנה התחזית היא לכ-300 מכולות בשבוע המובלות באמצעות צים ו-MSC.
 
נמל קופר עצמו מטפל במכולות של אגרקסקו ומגדלי הערבה, בעוד ש-CENSPED בכל שאר הלקוחות ( משלחים, משווקים וחקלאים כאחד) זה 5 שנים.
 
מחברת רוזנטל נמסר כי פתיחת נציגות בישראל תאפשר קשר הדוק יותר בין קופר למשלחים וליצואנים הישראליים ושירות איכותי יותר.