להלן מספר צעדים שנקטה החברה בכדי להתמודד במצב החירום:
א. משרדי החברה יועתקו אל מחוץ לתחומי תל אביב, במידה ויתעורר הצורך לעזוב את המשרדים בתל אביב. צוות חירום יפעל דרך מכשירים ניידים.
ב. חברת קריאף נקטה בכל האמצעים הדרושים, בתחנות בכל אחד מהנמלים והמסופים, בכדי להמשיך ולתת שירות.
ג. במידה וחברות תעופה זרות תפסקנה את טיסותיהן, פנתה חברת קריאף לחברות אל על וקאל, בכדי לתת גיבוי למשלוחים אווירייים.
ד. מערכת המחשב של חברת קריאף אלבטרוס גובתה ותגובה באופן רצוף ושוטף.