קריאף אלבטרוס תבצע את מערך ההובלה והשינוע של מנופי הענק בפרוייקט היובל
במסגרת הפרוייקט ישונעו כ- 25 מנופי ענק במשקל כולל של 224 טון ; היקף הפרויקט מוערך במיליוני דולרים ; דובר החברה: הפרוייקט הוא מהמורכבים שנעשו בישראל בשנים האחרונות
00:00 ,28.06.2004
במסגרת הפרוייקט ישונעו כ- 25 מנופי ענק במשקל כולל של 224 טון ; היקף הפרויקט מוערך במיליוני דולרים ; דובר החברה: הפרוייקט הוא מהמורכבים שנעשו בישראל בשנים האחרונות
חברת השינוע והאקספרס קריאף אלבטרוס זכתה בפרויקט לשינוע והובלה של אחד הפרויקטים התשתיתיים הגדולים שבוצעו בישראל – נמל היובל באשדוד. פרויקט השינוע נערך בשיתוף עם חברת מרטין בנצ'ר וחברת מנופים הבינלאומית KONE KRANES .
חברת קריאף אלבטרוס תבצע את כל הלוגיסטיקה השינוע וההובלה החל מיציאת המנופים מפולין דרך הובלתם באוניות, ועד פריקתם במתחם הנמל החדש באשדוד.
במרכז הפרויקט - שינוע והובלה 25 מנופי ענק מיוחדים המכונים קרקונים, שייחודם תנועה על גבי גלגלים ולא על מסילות רכבת כפי המקובל עד כה. זו הפעם הראשונה שנעשה שימוש בטכנולוגיית מנופים מסוג זה מגיעה לישראל.
דובר החברה ציין כי הפרוייקט, שיימשך כ- 4 חודשים, נאמד במיליוני דולרים והוא מוערך על ידי גורמים בכירים בענף השינוע וההובלה כאחד הגדולים והמורכבים שנעשו בישראל בשנים האחרונות.
"לצורך ניהול הפרוייקט, הכולל העברה מורכבת של למעלה מ- 88 יחידות במשקל כולל של מאות טונות, היה צורך לחכור כלי הובלה ייחודים בים וביבשה. בנוסף, המורכבות הלוגיסטית של הפרויקט חייבה תיאום בין שני חלקי הנמל - החדש והישן, תיאום שנעשה לעיתים נדירות", אמר אלי ללוש מנהל לוגיסטי בקבוצת קריאף.
חברת השינוע והאקספרס קריאף אלבטרוס זכתה בפרויקט לשינוע והובלה של אחד הפרויקטים התשתיתיים הגדולים שבוצעו בישראל – נמל היובל באשדוד. פרויקט השינוע נערך בשיתוף עם חברת מרטין בנצ'ר וחברת מנופים הבינלאומית KONE KRANES .
חברת קריאף אלבטרוס תבצע את כל הלוגיסטיקה השינוע וההובלה החל מיציאת המנופים מפולין דרך הובלתם באוניות, ועד פריקתם במתחם הנמל החדש באשדוד.
במרכז הפרויקט - שינוע והובלה 25 מנופי ענק מיוחדים המכונים קרקונים, שייחודם תנועה על גבי גלגלים ולא על מסילות רכבת כפי המקובל עד כה. זו הפעם הראשונה שנעשה שימוש בטכנולוגיית מנופים מסוג זה מגיעה לישראל.
דובר החברה ציין כי הפרוייקט, שיימשך כ- 4 חודשים, נאמד במיליוני דולרים והוא מוערך על ידי גורמים בכירים בענף השינוע וההובלה כאחד הגדולים והמורכבים שנעשו בישראל בשנים האחרונות.
"לצורך ניהול הפרוייקט, הכולל העברה מורכבת של למעלה מ- 88 יחידות במשקל כולל של מאות טונות, היה צורך לחכור כלי הובלה ייחודים בים וביבשה. בנוסף, המורכבות הלוגיסטית של הפרויקט חייבה תיאום בין שני חלקי הנמל - החדש והישן, תיאום שנעשה לעיתים נדירות", אמר אלי ללוש מנהל לוגיסטי בקבוצת קריאף.
עשוי לעניין אותך
23.06.2004
החשב הכללי ד"ר ירון זליכה למתכננים ולקבלנים: אין צורך להביא ידע מחו"ל - הידע הבסיסי מצוי בארץ
22.06.2004
רשות הנמלים קיימה כנס לקוחות על תכנית הפיתוח בנמלים
21.06.2004
נמל אשדוד: עלייה משמעותית בתנועת המטענים בחודש מאי ובסיכום החודשים ינואר-מאי 2004
16.06.2004
קו הרכבת ת"א-נתב"ג ייפתח בספטמבר
15.06.2004
פורום הוועדים הגדולים: "לא תהיה רפורמה בנמלים בלא שמירת זכויות הפנסיה של העובדים"
10.06.2004
קשיים בהתקדמות המו"מ בנושא השינוי המבני בנמלים