קריאף אלבטרוס : עלייה של 40% בהובלת מטענים מפורטוגל בים ובאוויר

חברת קריאף אלבטרוס, חברה מובילה בתחומה בנמלי פורטוגל יבוא/יצוא, מדווחת על עליות חדות בתנועת הקרגו מפורטוגל בים ובאויר - עליה של כארבעים אחוזים. מחברת קריאף נמסר כי הנתונים מאד מרשימים למרות המיתון המכרסם בכמות הקרגו בענף


00:00 ,26.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת קריאף אלבטרוס, חברה מובילה בתחומה בנמלי פורטוגל יבוא/יצוא, מדווחת על עליות חדות בתנועת הקרגו מפורטוגל בים ובאויר - עליה של כארבעים אחוזים. מחברת קריאף נמסר כי הנתונים מאד מרשימים למרות המיתון המכרסם בכמות הקרגו בענף.

מר איתן קריאף,מנהל קוי אירופה בחברה, אומר : "פורטוגל הינה אחת הפנינות היקרות של ארגוננו. אנו קוצרים היום את פירות עמלנו לאחר 8 שנים של עבודה קשה בשיתוף פעולה הדוק עם סוכננו Totalplan. ההצלחה שלנו נובעת בין השאר מהעובדה שלסוכננו הפורטוגלי, Totalplan, שליטה מאסיבית בתחום התבניות והטקסטילים, הכולל איתור ספקים פוטנציאליים ופילוח השוק הפורטוגזי לטובת לקוחות המתענינים בשוק המקומי. בנוסף, אנו המשלחים היחידים הסוגרים גרופאג'ים שבועיים עצמאיים ובכך אנו מספקים פתרון גם למשלחים אחרים,לחברתנו הסכמים יחודיים מול חברות ספנות כגון תמחורים אטרקטיביים והטבות המגמישות את תימחורינו בשוק הכולל, והחשוב מכל, שיתוף פעולה הדוק עם סוכן רציני שמוכן לתת מעצמו לטובת לקוחותינו המשותפים".

מר קריאף מוסיף ואומר : "החיבור לסוכננו Totalplan, בהנהלת מר אלוורו ברבוסה, הינו אחד מאותם החיבורים שנועדו להצלחה, מאחר ומר ברבוסה מכיר היטב את השוק הישראלי, את אופיו, את הדינמיות שלו ואת הדברים החשובים לנו באמת בגישת השירות הכוללת. סוכננו Totalplan, מרבה לבקר בישראל ,לפחות 6 פעמים בשנה על מנת להדק את הקשר האישי והמקצועי עם לקוחותינו. גם בימים טרופים אלו, כאשר המלחמה בעירק בפתחנו, מר אלוורו ברבוסה מוצא לנכון לשוב ולבקר בארצינו כדי לתמוך בלקוחותיו ולשדר שהעסקים ימשיכו כרגיל. מר ברבוסה יגיע לביקור בישראל בין התאריכים 03-07 במרץ 2003, בהם יפגש עם כל אחת מלקוחותינו היקרים".