קרגו אמרפורד הפכה לשותף בחברת עמיטל דאטה

קרגו אמרפורד בע"מ חתמה על עסקת רכישת מניות בעמיטל דאטה. בכך הופכת החברה לשותף שווה לשאר בעלי המניות בחברה. בעלי המניות הנוספים של חברת עמיטל הם החברות הבאות : עמית עמילות מכס, אוריין, טרנסכלל סחר, גלובל, פלטרנספורט, רפאל כץ, ססובר ואגיש


00:00 ,14.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת קרגו אמרפורד בע"מ חתמה על עסקת רכישת מניות בעמיטל דאטה. בכך הופכת החברה לשותף שווה לשאר בעלי המניות בחברה.
 
חברת עמיטל דאטה הוקמה לפני 15 שנה במטרה לפתח תוכנות ולשרת את קהיליית סחר החוץ. חברת קרגו אמרפורד הינה אחד הלקוחות הראשונים של חברת עמיטל ושיתוף הפעולה בינהן נמשך קרוב ל 14 שנה.
 
בעלי המניות הנוספים של חברת עמיטל הם החברות הבאות : עמית עמילות מכס, אוריין, טרנסכלל סחר, גלובל, פלטרנספורט, רפאל כץ, ססובר ואגיש. לחברה כ 100 לקוחות בארץ ובעולם ומעל 60% ממשלוחי המטען ביבוא וביצוא עובדים דרך תוכנות שלה.
 
על פי מקורות בעמיטל דאטה, הצטרפות קרגו אמרפורד, אחת החברות הגדולות בענף, לבעלי השליטה בחברת עמיטל היא טבעית ונובעת מאמונתה שמיחשוב מתוחכם הוא הדרך לשפר את השירות ללקוח ולהתייעל.
 
לאחרונה יצאה החברה עם מוצר חדש בשם יוניפרייט. מוצר זה עוסק בשרשרת אספקה ונותן פתרון לוגיסטי הן למשלחי מטען והן ליבואנים ויצואנים. מדובר בפתרון חכם המיועד לחברות המעוניינות ליעל בצורה משמעותית את תהליכי סחר החוץ והתהליכים הלוגיסטיים שלהן.
 
בתמונה : יוחנן פלץ מנכ"ל קרגו אמרפורד, עדו אמתי מנכ"ל עמיטל דאטה ואמיר שני יו"ר מועצת המנהלים של עמיטל דאטה לאחר חתימת החוזה.