קונצרן TPG הבינלאומי ישקיע בשנים הקרובות בסין 200 מיליון אירו

קונצרן TPG הבינלאומי, המאגד בתוכו קבוצות פעילות בתחום הלוגיסטיקה, דואר וחברת שיגור האקספרס TNT, הודיע השבוע כי הוא רואה בסין יעד אסטרטגי בכל הקשור לעסקאות ייצוא/ייבוא ולגיסטיקה ולפיכך הוא ישקיע החל מ- 2004 בסין כ- 200 מיליון אירו


00:00 ,08.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מכירות הקונצרן העולמי ב- 2003 עמדו על 11.8 מיליארד אירו עם רווח נקי של כ- 359 מיליון אירו; סין הופכת ליעד בינלאומי מועדף בעסקאות ייצוא ולוגיסטיקה

קונצרן TPG הבינלאומי, המאגד בתוכו קבוצות פעילות בתחום הלוגיסטיקה, דואר וחברת שיגור האקספרס TNT, הודיע השבוע כי הוא רואה בסין יעד אסטרטגי בכל הקשור לעסקאות ייצוא/ייבוא ולגיסטיקה ולפיכך הוא ישקיע החל מ- 2004 בסין כ- 200 מיליון אירו בהרחבת התשתיות והפעילות בסין. בכוונת הקונצרן להגדיל משמעותית את מצבת העובדים בסין המונה כיום כ- 2,500 עובדים.

אודי כספי מנכ"ל חברת שיגור האקספרס "TNT ישראל", שהיא חברת בת של TNT הבינלאומית, מסר כי גם בישראל הפכה סין למדינה המובילה כיום את שוק האקספרס לישראל. אין ספק כי הפיכת סין ליעד אסטרטגי (שני בהיקפי פעילותו אחרי השוק המערב אירופאי) על ידי קונצרן TPG יאפשר פיתוח מגוון שירותים רחב ביותר ויסייע בידי חברות ישראליות בכל הקשור לייבוא משלוחי אקספרס משוק זה.

מנתוני הדוח השנתי אשר פורסם ע"י קונצרן TPG עולה כי היקף המכירות של הקונצרן ב- 2003 עמד על כ- 11.8 מיליארד אירו כאשר הרווח הקי מפעילות זו עמד על כ- 359 מיליון אירו. חטיבת האקספרס הציגה אף היא רווחים משמעותיים עם מחזור פעילות של כ- 4.25 מיליארד אירו ורווח תפעולי של 276 מיליון אירו.

במקביל הודיע קונצרן TPG כי לראשונה הוא יטמיע מהלך אסטרטגי בו יאוחדו לראשונה המשאבים לתפעול מחלקות שיגור האקספרס, דואר ולוגיסטיקה לכדי מערכת ניהול לקוח מרכזית אחת אשר תביא לחסכון שנתי בעלויות התפעול של הקבוצה.