קבוצת קריאף תייצג בלעדית את China Air Express בישראל

בימים אלה חתמה קבוצת קריאף על הסכם בלעדיות לייצוגה של חברת האקספרס והבלדרות הסינית China Air Express. ראובן קריאף: "צורך זה בא לידי ביטוי בדרישה גדולה לשינוע חבילות, דוגמאות ודוקומנטים מסין, מערים מרכזיות ומהפריפריה, לישראל"


00:00 ,18.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בימים אלה חתמה קבוצת קריאף על הסכם בלעדיות לייצוגה של חברת האקספרס והבלדרות הסינית China Air Express. ראובן ואירית קריאף (בתמונה משמאל), בעלי הקבוצה, ציינו כי בשלב הראשוני תתמקד הפעילות בשרותי יבוא בלבד, מכל נקודה בסין לישראל.

"עם הרחבת היקף הסחר העולמי מסין לכלל העולם ובישראל בפרט, גדל הצורך במתן שירותים למשלוחי אקספרס. צורך זה בא לידי ביטוי בדרישה גדולה לשינוע חבילות, דוגמאות ודוקומנטים מסין, מערים מרכזיות ומהפריפריה, לישראל", אמר ראובן קריאף והוסיף "קבוצת קריאף לקחה על עצמה את האתגר למצוא מענה לצורך זה ובמהלך השנתיים האחרונות בדקה מספר אפשרויות. לאחר מאמצים רבים ובעזרת חברת התעופה אל-על, קיבלנו את הנציגות הבלעדית בארץ".

חברת China Air Express‏, שהוקמה ב- 1929 בשנחאי, הינה בחציה בבעלותה של ממשלת סין (רשות שדות התעופה הסינית) וחציה בבעלות 28 חברות תעופה סיניות (בראשם דרגון אייר). ל- China Air Express‏ כ- 40 נקודות יציאה וכ- 200 מרכזי הפצה מעל 1000 נקודות איסוף.

"היתרונות הבולטים של China Air Express‏ גלומים באפשרויות האיסוף וההפצה מכל נקודה בכל רחבי סין, תוך שימוש בפריסה הרחבה של שדות התעופה בסין והקישור ביניהם באמצעות חברות התעופה הסיניות, שהן בבעלות ממשלת סין, מעניקים יתרון גדול על כל חברות האקספרס האחרות בסין", סיכם ראובן קריאף.