קבוצת קריאף ציינה עשר שנות פעילות בטיואן

ביום חמישי בערב, במלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן, בארוע בו לקחו מאות נכבדים, ציינה קבוצת קבוצת קריאף עשור לפעילותה העסקית בטיוואן. אורח הכבוד לערב זה היה מר צ'רלס טנג, נציג משרד הכלכלה והתרבות של טיואן בישראל,


00:00 ,21.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ביום חמישי בערב, במלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן, בארוע בו לקחו מאות נכבדים, ציינה קבוצת קבוצת קריאף והעומדים בראשה, ראובן ואירית קריאף, עשור לפעילותה העסקית בטיוואן.
 
אורח הכבוד לערב זה היה מר צ'רלס טנג, נציג משרד הכלכלה והתרבות של טיואן בישראל, המכהן במעמד של שגריר. את המעמד כיבדו בנוכחותם מכובדים רבים ובינהם חברי כנסת, נציגי שגרירות טיואן, מנהלי ונציגי חברות ספנות ותעופה ולקוחות קבוצת קריאף.

שלב הנאומים היה קצר. ראשון הדוברים היה ראובן קריאף, מנכ"ל הקבוצה, שנשא דברי ברכה בסינית למשלחת הדיפלומטית הטיואנית. מר קריאף בירך את הנוכחים והודה למר עדני סמקין נציג מארסק בישראל ולמר משה קורקוס מחברת קונמרט המייצגת את Yang Ming על שיתוף הפעולה ההדוק שבאמצעותו מוענק השירות בהובלה ימית כמו גם לנציגי אל על וק.א.ל . לדבריו, כיום הפעילות של הקבוצה, באמצעות החברות קריאף אלבטרוס בישראל וקריאף אלבטרוס ליוגיסטיק טיואן, מאד מגוונת והסחר כולל חלקי חילוף, מערכות השקייה, מחשבים, רכיבים אלקטרוניים, מזון וקפה.

קבוצת קריאף ציינה עשר שנות פעילות בטיואןאורח הכבוד, מר צ'רלס טנג, נשא אף דברי ברכה קצרים. מר טנג הודה לקריאף אלבטרוס בישראל ובטיואן על כך שהצליחו עם השנים לחזק את פעילות הסחר בין המדינות. לדבריו, שיתוף הפעולה בין החברות "זו לא שותפות אלא חתונה משמים". הוא גם ציין כי הפירוש הסיני למילה Ten (המספר עשר באנגלית) הינו משהו מושלם וכך לדבריו ניתן להתייחס לשיתוף הפעולה בין החברות שמחזק את שיתוף הפעולה בין העמים.

באירוע גם נכחו חברי הכנסת גילה גמליאל וגלעד ארדן.