קבוצת קריאף משיקה חברת בלדרות חדשה: GCX - Global Courier & eXpress Services

קבוצת קריאף מרחיבה את פעילותה גם לתחום הבלדרות ומשלוחי האקספרס עם הקמתה של חברת GCX - Global Courier & eXpress Services. החברה הוקמה בעקבות חתימתה של קבוצת קריאף על הסכם בלעדיות עם חברת משלוחי האקספרסׁ(קורייר) והבלדרות הסינית China Air Express CAE


00:00 ,26.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
תפעיל מערך בלדרות בשיטת Door2Door מהמפעל המייצר בסין ועד בית הלקוח; "החברה עומדת לערוך מהפכה אמיתית בכל הקשור ללו"ז ועלות לק"ג משלוח", אמר דובר החברה

קבוצת קריאף מרחיבה את פעילותה גם לתחום הבלדרות ומשלוחי האקספרס עם הקמתה של חברת GCX - Global Courier & eXpress Services. החברה הוקמה בעקבות חתימתה של קבוצת קריאף על הסכם בלעדיות עם חברת משלוחי האקספרסׁ(קורייר) והבלדרות הסינית China Air Express CAE, לייצוג בשוק הישראלי.

"הסכם המשנה את חוקי המשחק בכל ההתנהלות של ענף הקורייר והבלדרות אל מול השוק הסיני", ציין דובר קבוצת קריאף.

חברת GCX תמקד בשלב הראשון את פעילותה מול השוק הסיני ובהמשך ייבחנו שווקים נוספים אל מולם תפעל החברה. החברה תפעל מול שני המרכזים הראשיים של CAE בסין והונג קונג.

GCX תפעל במתכונת Door2Door ותעניק ללקוחותיה פתרון כולל ומקיף החל מאיסוף במפעל המייצר בסין, דרך העברת כל תהליך ההכנה למשלוח וביצוע המשלוח וכמובן קליטה בארץ שחרור מהמכס והובלה עד לבית הלקוח.

לתפקיד מנכ"ל החברה החדשה מונה גדעון פרי (בתמונה). איש חיל האויר בעל ידע רב בתחום הלוגיסטיקה, בין תפקידיו בעבר : מנהל תפעול תדיראן מערכות אלקטרוניקה, ומנהל יבוא ולוגיסטיקה בחברת טל קאר.

"חברת GCX תשמש כבסיס המרכזי לכל פעילותה של חברת הבלדרות והקורייר הגדולה בסין CAE, בפעילותה בשוק הישראלי. החברה תעניק פתרונות יצירתיים, מקצועיים בהיבטים הלוגיסטיים, התמחוריים וחשוב מכל בפריסה ובלוחות הזמנים. כל זאת מתאפשר בזכות היקף הפעילות הרחב של CAE" מוסר גדעון פרי מנכ"ל חברת GCX .

עוד נמסר כי פעילות הקורייר אל מול השוק הסיני מתמקדת בשני מישורי פעולה מרכזיים. המישור הראשון יכלול יבוא של מוצרים ותוצרת כמותגים סינים - מוצרים מוגמרים המגיעים אל השוק הישראלי להפצה ומכירה. המישור השני הוא תוצרת מוזמנת על פי תכנון ישראלי המיוצר באחד מאלפי מפעלי הייצור ברחבי סין.

דובר החברה ציין כי בשני המקרים היתרון האבסולוטי של חברת China Air Express עם כ- 40 נקודות יציאה כ-200 מרכזי הפצה ומעל 1000 נקודות איסוף מאפשר מענה על כל צורך או דרישה ברמה השינוע.