קבוצת פרידנזון השקיעה 1.3 מליון ש"ח במערכות מידע.

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי קבוצת פרידנזון העוסקת בהובלה, שילוח בינלאומי ומגוון פרויקטים בתעשייה, בעיקר העתקה והקמת מפעלים בארץ ובעולם, השקיעה בשנת 2002 סכום של 1.3 מליון ₪ בשדרוג מערכות המידע בקבוצה


00:00 ,13.01.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי קבוצת פרידנזון העוסקת בהובלה, שילוח בינלאומי ומגוון פרויקטים בתעשייה, בעיקר העתקה והקמת מפעלים בארץ ובעולם, השקיעה בשנת 2002 סכום של 1.3 מליון ₪ בשדרוג מערכות המידע בקבוצה.

על פי ההודעה, המערכת מבוססת על תוכנת אקספרס של חברת אלעד מערכות בשילוב מוטורולה ופתרון Anywhere I של SRL. המערכת הינה אינטגרטיבית המשלבת את כל מערכי הארגון.ממשק ניהול העבודה כולל את כל תחומי ההובלה הן הימית (שילוח בינלאומי), היבשתית ותחום הפרויקטים, מאפשר ללקוחות החברה גישה פתוחה אל מערך ההזמנות ומעקב בזמן אמיתי אחר הפעילות השוטפת של אותו הלקוח.

כל רכבי החברה, הן משאיות והן רכבי שרות, מחוברים בתקשורת אלקטרונית באמצעות מסופונים אל מרכז ההזמנות.

אסף טיקוצקי, מנהל הכספים של החברה אומר שהמערכת משדרגת את רמת השרות של פרידנזון וע"י שימוש בכלים מתקדמים, ממצבת אותה בשורה אחת עם ספקי שירותים לוגיסטיים מהשורה הראשונה בעולם. עוד מוסיף טיקוצקי ששדרוג מערכות המידע בחברה, צפוי שיביא להתייעלות וחסכון בעלויות התפעול ברמה של 14% כבר בשנת 2003 .

פרידנזון זכתה לאחרונה במכרז תאגיד אל"ה לאיסוף ושינוע בקבוקי משקה. הבקבוקים יאספו ע"י רכבי החברה מאלפי נקודות איסוף מרעננה ועד אילת.רכבים ייעודיים שנרכשו לצורך הפרויקט יצוידו כמו שאר רכבי החברה במסופונים לתקשורת ובקרה אלחוטית. דבר המאפשר לתאגיד אל"ה לקבל נתוני איסוף בזמן אמת בפרקי זמן של אחת לחצי שעה.