קבוצת עמית: הצגת העתק רשימון יבוא באמצעות האינטרנט

השירות החדש מאפשר ללקוח, באמצעות כניסה לאתר האינטרנט של החברה, להציג את העתק רשימון היבוא לכל משלוח ששוחרר בחמש שנים האחרונות ע"י עמית. העתק הרשימון מוצג ללקוח ב"און ליין" באתר החברה מיד לאחר הפקתו ולקוחות המעונינים בכך, יכולים אף לקבל מיידית העתק רשימון


00:00 ,10.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
השירות ניתן באתר האינטרנט של החברה בכתובת http://www.amit.co.il. אמיר שני מנכ"ל קבוצת עמית: " אני שמח שהלקוחות יכולים לקבל ערך מוסף מהשירות בעקבות דרישות המכס החדשות "

במסגרת ההתאמה למהלך העולמי להגברת הבטחון בשרשרת האספקה, וכן על מנת לשפר את כושר הבקרה של הרשויות בישראל, הודיע אגף המכס ב- 24.6.03 בדבר זיהוי חד ערכי של היבואנים, הספקים והטובין במסמכי היבוא.

מקבוצת עמית לוגיסטיקה בינלאומית נמסר כי באמצעות שירות חדש המוצע לקהל הלקוחות באמצעות האינטרנט, היבואנים יכולים להשתמש בפרט המכס לטובין המצויין ברשימון לצורך עדכון הספק בחו"ל.

השירות החדש מאפשר ללקוח, באמצעות כניסה לאתר האינטרנט של החברה (בכתובת http://www.amit.co.il) , להציג את העתק רשימון היבוא לכל משלוח ששוחרר בחמש שנים האחרונות ע"י עמית. העתק הרשימון מוצג ללקוח ב"און ליין" באתר החברה מיד לאחר הפקתו ולקוחות המעונינים בכך, יכולים אף לקבל מיידית העתק רשימון היבוא שלהם בדואר אלקטרוני.

קבוצת עמית: הצגת העתק רשימון יבוא באמצעות האינטרנטאמיר שני, מנכ"ל קבוצת עמית לוגיסטיקה מסר שמטרתו של המנגנון להצגת הרשימון באינטרנט היא לאפשר שקיפות מלאה באינטרנט לנתונים נוספים שקיימים במערכות עמית, "אני שמח שכרגע הלקוחות יכולים לקבל ערך מוסף מהשירות בעקבות דרישות המכס החדשות".

החברה מדגישה כי לפי חוקי המכס יש לסווג את המסמכים כל פעם מחדש עם הגעת משלוח לארץ ושחרורו מהמכס. "הסיווג הקודם הוא לא הסיווג הנוכחי ", והסיבה היא, שהמכס מפרסם עדכונים לסיווגים חדשים מעת לעת. מומלץ להתייעץ עם מחלקת הסיווג בעמית לפני עדכון הספקים בחו"ל .

כפי שפורסם בידיעות קודמות (לחץ כאן למעבר לידיעה), החל מיום 1.11.03 , שטרי המטען של משלוחי היבוא, וכן מצהרי היבוא (Manifest) המוגשים ע"י חברות הספנות והתעופה וחברות השילוח הבינלאומי, יהיו חייבים לכלול את שם ומספר הישות המשפטית (מס' העוסק) של היבואן , את שם ומספר הישות המשפטית של הספק בארצו ותיאור חד משמעי של הטובין, לרבות סיווגם ברמה של 4 ספרות.

שטר המטען ממולא לפי נתונים הנמסרים מהספק בזמן הטובין למשלח הבינלאומי , חברת התעופה או חב' הספנות. לכן כל העוסקים בתחום הסחר הבינלאומי ובמיוחד היבואנים לעדכן את הספקים במסירת הפרטים הנדרשים. עבור כל טובין המיובא לישראל מופק רשימון יבוא בו מצוינים כל פרטי הטובין כגון: ארץ מוצא, משקל, אריזות ,תיאור הטובין ,סיווג הטובין למכס של הסחורה ועוד.


אודות קבוצת עמית :
עמית הוקמה בשנת 1952 ומונה כ- 180 עובדים. עמית מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים וביניהם יצוא ויבוא אווירי וימי, עמילות מכס, ניהול שרשרת האספקה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים. קבוצת עמית לוגיסטיקה מייצגת בישראל את חברת Panalpina השוייצרית, עם משרדים ב- 136 מדינות שחלקם בבעלות וחלקם בשותפות. Panalpina מעסיקה כ-12,000 עובדים ברחבי העולם.