קבוצת עמית העניקה חסות להטסת ציוד עבור עמותת אתגרים

חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית הטיסה לארה"ב את ציודה של נבחרת שיט תחרותי לנכים אשר כלל מפרשים ואביזרים מיוחדים לשיט נכים


00:00 ,22.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הלוגיסטיקה הבינלאומית הטיסה לארה"ב את ציודה של נבחרת שיט תחרותי לנכים אשר כלל מפרשים ואביזרים מיוחדים לשיט נכים
 
קבוצת עמית לוגיסטיקה בינלאומית בע"מ העניקה חסות להטסת ציודה של נבחרת השיט התחרותי של עמותת "אתגרים" לארה"ב, אשר כלל מפרשים ואביזרים מיוחדים לשיט נכים, והשבתו ארצה לאחר התחרות.
 
אמיר שני, מנכ"ל קבוצת עמית, הבהיר כי מתן החסות הנו חלק מפעילות התמיכה השוטפת של החברה בקרב עמותות המפעילות תוכניות שיקום, חינוך והעצמה באמצעות פעילות אתגרית.
 
עוד הדגיש שני כי עמותת אתגרים הנה עמותה שלא למטרות רווח אשר הוקמה על ידי נכי צה"ל ואנשי שיקום ומטרתה לאפשר לילדים ובני נוער עם מגבלות פיזיות ועם צרכים ייחודיים למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את היכולות בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה באמצעות ענפי ספורט אתגרי. העמותה מפעילה מרכזי שייט בתל אביב, אשדוד, חיפה, עכו ובכנרת בהם פועלים כיום מעל 350 בני נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים.
 
שני הוסיף כי העמותה זכתה השנה בפרס "מוביל חדשנות חברתית 2006" אשר הוענק לה על ידי הפורום הכלכלי בדאבוס שוויץ ועיתון "גלובס".
 
נבחרת השיט התחרותי של אתגרים מייצגת מאז 1997 את ישראל בשיט נכים בעולם. הנבחרת זכתה במדליית זהב באולימפיאדת הנכים באתונה 2004 וכיום מתאמנת לקראת אולימפיאדת בייג'ינג 2008. נבחרת השיט התחרותי של אתגרים השתתפה השנה בתחרות North America Sailing Chamipnship אשר התקיימה בין 11 ו-13 באוגוסט ברוצ'סטר, ניו יורק.
 
המטען, אשר הטסתו נעשתה בחסות קבוצת עמית, חזר ארצה במהלך יום השבת האחרון.
 
קבוצת עמית מונה כ-150 עובדים בפריסה כלל ארצית והנה הנציגה הבלעדית של "פאנאלפינה" בישראל.