קבוצת עמית הגדילה את רוחב הפס לחיבור האינטרנט והתקשורת

מקבוצת עמית נמסר כי בתחילת החודש הרחיבה החברה את חיבור הפס הישיר לאינטרנט ל-2 מגהבייט. החיבור הקודם עמד על 128 קילובייט, כך שהחיבור הנוכחי מהיר פי 15. עוד נמסר כי מדובר בקישור קו תקשורת מיוחד מסוג סיב אופטי מבניין חברת עמית ישירות לחוות השרתים המכרזית של


00:00 ,23.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מקבוצת עמית נמסר כי בתחילת החודש הרחיבה החברה את חיבור הפס הישיר לאינטרנט ל-2 מגהבייט. החיבור הקודם עמד על 128 קילובייט, כך שהחיבור הנוכחי מהיר פי 15. עוד נמסר כי מדובר בקישור קו תקשורת מיוחד מסוג סיב אופטי מבניין חברת עמית ישירות לחוות השרתים המכרזית של אינטרנט זהב.

המעבר לרוחב פס של 2 מגהבייט בא במטרה לאפשר זמינות גבוהה יותר דרך האינטרנט לסוכני פאנלפינה וללקוחות המקושרים למערכות החברה דרך האינטרנט וכן למערכות האינטרקטיביות למעקב אחר מטענים ולמערכת דוחות אוטומטיים באתר הבית של החברה וכן בעקבות הגידול המתמיד והנפח הנוכחי בתעבורת הקבצים המכילים מסמכים סרוקים של משלוחים ביבוא וביצוא ללקוחות ופאנלפינה.

אמיר שני, מנכ"ל קבוצת עמית לוגיסטיקה בינלאומית, מסר: " האינטרנט היום מהווה ערוץ תקשורת המרכזי בעבודה היומיומית. הצעד יאפשר לכל הגורמים המקושרים לחברה דרך האינטרנט, סוכני פאנאלפינה ,לקוחות ועובדי החברה זמינות גבוהה יותר, דבר היאפשר לשפר את איכות השירות ".