קבוצת סוסנה מקימה בית מסחר לתרופות

תציע מגוון שירותים לניהול שרשרת האספקה לתחום הפארמה והציוד הרפואי. לחברה צי רכבים המונה כ-120 רכבים, המיועדים להובלה מבוקרת טמפרטורה ועומדים בנהלי משרד הבריאות


13:30 ,04.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת סוסנה, משיקה מגוון שירותים לניהול שרשרת האספקה לתחום הפארמה הכוללים: איסוף, אחסון, מיון והפצה, כל אלה ע״פ נהלי ה–Good Distribution Practices (GDP). כחלק מסל השירותים החדשים, הקימה החברה בית מסחר מתקדם לתרופות באזור התעשייה מודיעין.

 

לחברה צי רכבים המונה כ-600 רכבים מתוכם כ-120 רכבים המיועדים להובלה מבוקרת טמפרטורה ועומדים בנהלי משרד הבריאות ובסטנדרטים הגבוהים אותם מציבות חברות הפארמה המובילות בתחום. הרכבים מצוידים במערכות שליטה והתראות בזמן אמת והחברה מפעילה חדר בקרה ייעודי השולט על כלל מערך ההפצה. כמו כן, מוסמכת החברה על ידי מכון התקנים הישראלי במספר תקני ISO והנה בעלת תו הזהב.

 

כחלק ממגוון השירותים החדשים, תציע החברה שירותי איסוף והפצה של תרופות ומוצרים רפואיים מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון, ופקידה יומית של למעלה מ-1,200 נקודות שונות ברחבי הארץ ברמה יומית.

 

יצוין כי חברת סוסנה הינה יבואן רשמי של משרד התחבורה ומזה למעלה מחמש שנים מייבאת מרכבי קירור בהתאם לתקינה האירופאית הגבוהה ביותר למרכבי הובלה ולידיים מחומרים בעלי תקן ATP המיובאים ארצה בשלמותם ומורכבים במפעל החברה.

 

דוד סוסנה, מסר כי: ״אנו משקיעים רבות בתחום האיכות ומודעים היטב לדרישות הגבוהות של הלקוחות הפועלים בתחום. אנו מקפידים הן על ציוד ולידי ומתקדם והן על הדרכה יסודית של הנהגים, כל זאת תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות ושמירה על הבטיחות״.