קבוצת מארסק תציע שירותי לוגיסטיקה באמצעות Damco

הקבוצה מיזגה את פעילות חברת Damco Sea and Air ביחד עם פעילות חברת Maersk Logistics אשר תפעלנה תחת שם המותג Damco ויציעו שירות בלמעלה מ-90 מדינות


00:00 ,07.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

הקבוצה מיזגה את פעילות חברת Damco Sea and Air ביחד עם פעילות חברת Maersk Logistics אשר תפעלנה תחת שם המותג Damco ויציעו שירות בלמעלה מ-90 מדינות
 
קבוצת AP Moller-Maersk תמזג את שתי חברות הבנות השלה העוסקות בשרשרת האספקה (Damco Sea &Air וחברת Maersk Logistics) לכדי חברה אחת שתפעל תחת שם מותג אחד שייקרא Damco. זאת החל מה-1 ביולי.
 
החברה החדשה, חברת Damco כאמור, תפעל ממטה החברה בקופנהגן ותהיה בעלת רשת גלובלית של סניפים מקומיים אשר יעסיקו כ-3,600 איש בלמעלה מ-90 מדינות. החברה תציע שירותים בתחום השילוח הימי, השילוח האווירי, וכן שירותים יבשתיים כגון הובלה, עמילות מכס וניהול מסמכים שונים.
 
נזכיר כי קבוצת AP Moller –Maersk רכשה את חברת Damco Sea and Air, אשר היתה זרוע השילוח של חברת הספנות P&O Nedlloyd, במסגרת רכישתה את חברת הספנות הנ"ל בשנת 2005.
 
חברת Maersk Logisitcs היתה אמונה על שירותי שילוח החל משנת 2001 תחת השם DSL Star Express והיא סיפקה במקביל שירותי עבור שרשרת האספקה. כאמור, החל מה-1 ביולי החברה תמוזג לחברת Damco.
 
בין הלקוחות של חברת Damco אפשר למצוא שמות של חברות רב-לאומיות בולטות בתחום הקמעונאות, לבוש, אלקטרוניקה ותעשיות כימיות וכן יבואנים ויצואנים עצמאיים.
 
חברת Damco וחברת Maersk Logistics טיפלו יחדיו במהלך שנת 2008 בכ-587 אלף TEU במסגרת השילוח הימי וכן ב-60 אלף טון מטרי במסגרת השילוח האווירי. מחזור ההכנסות המשולב של שתי החברות עמד בשנה האחרונה על סכום של קרוב ל-3 מיליארד דולר.