קבוצת כסלו באמנת שירות חדשה

בכנס לקוחות שנערך השבוע חשפה קבוצת כסלו את יעדיה לעתיד בהם שיפור השירות ללקוח והרחבת שירות בקרת איכות בהודו וסין


00:00 ,07.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בכנס לקוחות שנערך השבוע חשפה קבוצת כסלו את יעדיה לעתיד בהם שיפור השירות ללקוח והרחבת שירות בקרת איכות בהודו וסין
 
חברת כסלו המתמחה בשילוח ים ואוויר, יצוא, ועמילות מכס, הכריזה השבוע על תדמית חדשה במסגרת כנס לקוחות בו השתתפו כ-150 איש שנערך ב"גו'יה מיה" שבקיבוץ נחשונים.
 
לדברי צביקה גרינברג, מנכ"ל החברה, כנס הלקוחות, בו השתתפו נציגים מחברות מובילות במשק, נועד למעשה להציג בפני הלקוחות את "השגרירים של כסלו" במטרה להעמיק את הקשר בין הלקוח לעובדי החברה. "השגרירים הם למעשה סוכני החברה אשר עובדים מול הלקוחות ומתחייבים לייצג את הלקוח ברחבי העולם כמו גם בארץ. במסגרת זאת התוודעו הלקוחות לסוכנים מולם הם עובדים. בסיום השנה מתכוונת הקבוצה לערוך כנס מיוחד עבור הסוכנים והלקוחות".
 
במסגרת הכנס הודיע צביקה גרינברג ללקוחות על השינויים המתרחשים בחברה בכל הנוגע לשירות ללקוח והציג בפני הנוכחים את החידושים בתחום. מר גרינברג סקר בפני הנוכחים את מבנה הקבוצה שמורכב למעשה מ-6 חברות וסקר את שוק השילוח על מגמותיו השונות, מיזוגים שנעשו בו לאחרונה וכן הערכותיו לעתיד המגזר.
 
מנכ"ל הקבוצה ציין את השירות מהודו ומסין אשר מתרחב השנה לאור הביקוש הגובר ושבמסגרתו, היבואנים זוכים לבקרת איכות של המוצר לפני העמסתו בדרכו ארצה.
 
מר גרינברג ציין בנוסף את אמנת השירות החדשה של החברה במסגרתה כסלו מתחייבת לזמני שירות בכל הנוגע לשחרור מטענים מהמכס, זמן תגובה לקבלת הצעות מחיר וכו'.
 
גרינברג הציג בנוסף תוכנית בסגנון "הנוסע המתמיד" של אל על במסגרתו לקוחות אשר יצברו מספר קילוגרמים או מכולות לזכותם יזכו לקבל החזר רטרואקטיבי על משלוחים.
 
"אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהתעדכנות בלתי פוסקת של כל המתרחש בענף" ציין מר גרינברג, "והידע הנצבר אצלנו מתורגם והופך לחלק מאביזרי השירות היומיומיים המקצועיים העומדים לנוחיות הלקוחות".
 
במסגרת הכנס ניתנו בנוסף הרצאות מפי מספר מומחים בתחום השילוח הבינלאומי, בהם מר אהרון הרצוג ומר סידני אמיר, אשר הסבירו על תהליכי היבוא ועל שיטות התשלום לספקים בחו"ל. בסיום ההרצאות נהנו האורחים ממופע של אמן הטלפתיה רועי זלצמן.
 
חברת כסלו לשילוח יצוא ועמילות מכס מספקת בנוסף שירותים לוגיסטיים, אחסנה והפצה, פתיחת מכתבי אשראי וביטוח במסגרת כסלו סוכנות לביטוח ימי.