קבוצת Geodis מחזקת את אחיזתה בספרד

בשבוע שעבר (28 ספטמבר) השלימה קבוצת Geodis את רכישת החברה הספרדית Ibercondor, המתמחה במתן שרותי שילוח בינלאומיים בים ובאוויר והיא בעלת מוניטין רב במתן שרותי ערך מוסף בעיקר בשינוע מטענים טריים או בעלי חיי מדף קצרים


00:00 ,02.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בשבוע שעבר (28 ספטמבר) השלימה קבוצת Geodis את רכישת החברה הספרדית Ibercondor, המתמחה בשרותי שילוח ימי ואווירי.
 
חברת Ibercondor סיימה את שנת הכספים של 2004 עם סך מכירות נטו של 36 מליון אירו. Ibercondor מתמחה במתן שרותי שילוח בינלאומיים בים ובאוויר והיא בעלת מוניטין רב במתן שרותי ערך מוסף בעיקר בשינוע מטענים טריים או בעלי חיי מדף קצרים.
 
החברה נוסדה בשנת 1982, משרדיה הראשיים ממוקמים בשדה התעופה של מדריד ושם עומד לרשותה שטח אחסון המתפרש על פני 2000 מ"ר. לחברה סניפים גם בברצלונה, אירון, טנריף, ולנסיה, לס פלמס והיא מיוצגת בארה"ב באמצעות משרד מכירות במיאמי.
 
עבור Geodis, רכישת Ibercondor תשפר את אחיזתה במגזר השילוח הבינלאומי. לעת עתה תמשיך קבוצת Geodis להפעיל שתי רשתות של סוכנים וסניפים ברחבי העולם, עד להודעה חדשה.
 
בקבוצת Geodis מועסקים כיום כ- 22,700 עובדים ב- 120 מדינות ברחבי העולם. הקבוצה מדורגת ברשימת חמשת חברות הלוגיסטיקה וההובלה הגדולות באירופה. Geodis מספקת מגוון שרותים לרבות ניהול שרשרת אספקה, גרופז', משלוחי אקספרס, הובלות יבשתיות, שילוח בינלאומי ושרותים לוגיסטיים מתקדמים.
 
בשנת 2004, הציגה הקבוצה סך מכירות נטו של 3.371 מיליארד אירו. Geodis מיוצגת בישראל באופן בלעדי על ידי חברת ג'קי ליין בע"מ.