קבוצת Geodis זכתה בחוזה חדש בערך של 100 מיליון יורו לשנה

חברת ג'קי ליין בע"מ, נציגתה בישראל של קבוצת Geodis, מוסרת כי ב- 3 לאוקטובר הודיעה חברת IBM על כי בחרה בחברת Geodis לנהל עבורה, למשך תקופה של חמש שנים, את הטיפול במוצרים מוגמרים, הטיפול בלקוחות והטיפול בהחזרת מוצרים באזורים של אירופה,


00:00 ,23.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת ג'קי ליין בע"מ, נציגתה בישראל של קבוצת Geodis, מוסרת כי ב- 3 לאוקטובר הודיעה חברת IBM על כי בחרה בחברת Geodis לנהל עבורה, למשך תקופה של חמש שנים, את הטיפול במוצרים מוגמרים, הטיפול בלקוחות והטיפול בהחזרת מוצרים באזורים של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. היקף הפרוייקט מגיע לכדי הכנסה של 100 מיליון יורו בשנה. השרותים הללו אמורים להתחיל כבר ברבע הראשון של שנת 2004.

עוד נמסר כי IBM בחרה בחברת UPS לטפל בחלק של חלקי חילוף. UPS כבר נותנת שרותים כאלה לIBM בארצות הברית ובאוסטרליה.

כידוע, בשנת 2002 השלימה חברת IBM את הפרוייקט “Future”, שהיה פרוייקט שמההיבט הלוגיסטי הינו מהגדולים מסוגו באירופה שכלל את הצורך בפתרונות בנושאי לוגיסטיקה והפצה. מטרתה של IBM, במסגרת הפרוייקט, היה להקטין את מספר הספקים שלה ולמצוא פתרונות לוגיסטיים בינלאומיים כוללים.

יישומו של פרוייקט “Future” דרש טיפול במוצרים מוגמרים, וכל הקשור בהם, מבחינת ניהול והפצה, כולל אחסון איחוד מטענים ושילוח אקספרס, אל שלוחותיה ברחבי אירופה (דבלין, מונטפלייה, גרינאוק, אמסטרדם, בודפסט), וכן אל 15 מדינות אירופאיות כולל מספר מדינות במזרח אירופה. בנוסף, כלל הפרוייקט טיפול בהחזר מוצרים שפג תוקפם. ולבסוף, כלל שיחלוף מוצרים וחלקי חילוף, הטיפול וההפצה שלהם מהמחסן המרכזי של החברה בארצות השפלה ומתן שרותי אחזקה שוטפים ב-15 ארצות אירופאיות.

מר Pierre Blayau, יו"ר ונשיא מועצת המנהלים של קבוצת Geodis, אמר כי החוזה החדש הזה עם חברת IBM מהווה עדות ליכולותיה של Geodis בכל הקשור במתן שרותים לוגיסטיים ומתן פתרונות הולמים בכל שרשרת הניהול. ההצעה התחרותית, והיעילות של הצוות שהוקצה לפרוייקט זה היו בין הגורמים שהביאו לידי חתימת זכרון דברים בין שתי החברות ואשר יהפוך להסכם לקראת סוף שנה זו, אמר.

קבוצת Geodis מיוצגת בישראל על ידי חברת ג'קי ליין בע"מ.