צו לעיכוב המשך הליכי מכרז הדואר למתן שרותי מכס

השופט יהודה זפט, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים, קיבל אמש את בקשתן של לשכת המסחר ת"א, מכון היצוא וארגון התאגידים של סוכני המכס והוציא צו ארעי הדוחה או מעכב את המשך ההליכים במסגרת המכרז שהוציאה רשות הדואר למתן "שרותי י


00:00 ,11.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

השופט יהודה זפט, סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בשבתו בבית משפט לעניינים מינהליים, קיבל אמש את בקשתן של לשכת המסחר ת"א, מכון היצוא וארגון התאגידים של סוכני המכס והוציא צו ארעי הדוחה או מעכב את המשך ההליכים במסגרת המכרז שהוציאה רשות הדואר למתן "שרותי יעוץ, ליווי, הקמה ותפעול של מערך שרותי מכס".
 
הדחיה ניתנה עד להכרעת בית המשפט בעתירה שהגיש עו"ד שמואל גרוסמן, בשמם של לשכת המסחר ת"א, מכון היצוא וארגון התאגידים של סוכני המכס, בה דורשות העותרות לבטל את המכרז של רשות הדואר.
 
המועד האחרון שקבעה רשות הדואר להגשת הצעות למכרז שרותי המכס נקבע להיום (11 אוגוסט). עו"ד גרוסמן ציין בבקשותו שהשארת המועד ל"סגירת" המכרז ל- 11 באוגוסט (היום), עלולה לגרום לנזק חמור שאין לו תקנה, ע"י הקניית זכויות למי שיגישו הצעות באותו מועד, אם לא יידחה, ועלולה לגרום לריקון העתירה מתוכנה.
 
"אין כל דחיפות בסגירת המכרז ביום 11.8.05, בעוד שהעתירה בעניין חוקיותו ותנאיו של המכרז תלויה ועומדת", כתב עו"ד גרוסמן.
 
כאמור, השופט זפט הורה על דחיית המשך הליכי המכרז והורה למשיבים, רשות הדואר, משרד התקשורת ורשות המסים, להגיש תשובתם בתוך שבעה ימים.