פריץ קומפניס: מבנה חדש בקיסריה

החברה מרחיבה את הפעילות למבנה חדש המתוכנן כמרכז לוגיסטי מתקדם לטובת פעילותה באזור. המבנה, בשטח של 7,700 מ"ר, הוחכר לתקופה של 10 שנים


00:00 ,27.05.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מרחיבה את הפעילות למבנה חדש המתוכנן כמרכז לוגיסטי מתקדם לטובת פעילותה באזור. המבנה, בשטח של 7,700 מ"ר, הוחכר לתקופה של 10 שנים
 
חברת פריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, הממוקמת בפארק העסקים קיסריה במבנים של כ-7,000 מ"ר, שכרה בפארק מבנה חדש נוסף בשטח של 7,700 מ"ר, אשר תוכנן על פי צרכיה.
 
המבנה ישמש את החברה כאתר לוגיסטי לפעילותה באזור. המבנה מתוכנן כמרכז לוגיסטי מתקדם אשר יעוצב בסטנדרטים מובילים תוך שימוש בתשתיות ובטכנולוגיה מתקדמים. החוזה נחתם לתקופת שכירות של 10 שנים.
 
משה דהן, סמנכ"ל האתרים הלוגיסטיים של החברה: "כחלק מהאסטרטגיה העסקית ובמסגרת שרשרת האספקה  שהחברה מעניקה ללקוחותיה החלטנו להרחיב את הפעילות בפארק  קיסריה. הקמת מרכז  לוגיסטי נוסף נועד כדי לתת מענה  לצרכים ההולכים וגוברים מצד לקוחותינו וכן הרחבת פעילות הערכים המוספים של שרשרת האספקה". דהן הוסיף כי "הפארק בקיסריה משתלב בתפיסתו עם מדיניות החברה - סביבת עבודה איכותית וירוקה".
 
פריץ קומפניס ישראל מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים, ניהול שרשרת אספקה, יצוא ויבוא אווירי וימי, עמילות מכס, אחסון והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.
 
חברת השילוח פועלת בישראל מאז שנת 1991 ומעסיקה למעלה מ-400 עובדים במשרדי המטה באור יהודה, ב-5 סניפים בצמתי מעבר בינלאומיים כמו נתב"ג, חיפה, גשר שייח חוסיין ואשדוד, וכן ב- 3 מרכזים לוגיסטיים צריפין, קריית גת, וכאמור קיסריה.
 
בין לקוחות החברה נמנות חברות מהמובילות במשק בתחומי ההייטק, תקשורת, אלקטרוניקה, ביוטכנולוגיה, טקסטיל, מזון, תעשיה כבדה וחקלאות.