פריץ קומפניס ישראל תייצג את Menlo Worldwide Forwarding

החל מהיום (25 אפריל) תנהל ותבצע פריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, את כל פעילות השילוח של לקוחות Menlo ביבוא וביצוא אל ישראל וממנה. זאת לאחר שהחל מאוקטובר 2004 ובמהלך החודשים האחרונים, השלימה קבוצת UPS את רכישת פעילות השילוח של Menlo


00:00 ,25.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

פריץ קומפניס ישראל העמידה לרשות לקוחות מנלו בישראל מרכז תמיכה לבירורי מידע ועדכונים לגבי משלוחים, הצעות מחיר והזמנות
 
החל מהיום (25 אפריל) תנהל ותבצע פריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, את כל פעילות השילוח של לקוחות Menlo ביבוא וביצוא אל ישראל וממנה. זאת לאחר שהחל מאוקטובר 2004 ובמהלך החודשים האחרונים, השלימה קבוצת UPS את עסקת רכישת פעילות השילוח של Menlo Worldwide Forwarding, ובקרוב יושלם במלואו תהליך מיזוג החברה לתוך יחידת UPS Supply Chain Solutions ברחבי העולם.
 
"לקוחות מנלו יהנו משירות איכותי ומקצועי באמצעות אנשי פריץ קומפניס ישראל והרשת הבינלאומית של UPS Supply Chain Solutions, שהינה מהמובילות בעולם בשירותי הלוגיסטיקה", ציין דובר חברת פריץ. עוד נמסר כי לצורך כך העמידה פריץ קומפניס ישראל לרשות לקוחות אלו מרכז תמיכה לבירורי מידע ועדכונים לגבי משלוחים, הצעות מחיר והזמנות.
עד עתה יוצגה מנלו על ידי סוכן מקומי אחר.
 
כאמור, באוקטובר 2004 הודיעו החברות UPSו- CNF על עסקה שנחתמה בינהן שלפיה תרכוש UPS Suply Chain Group את חטיבת השילוח של Menlo Worldwide, שהיא חברת בת של CNF, תמורת 260 מליוני דולרים כשמתוכם 150 מליוני דולרים במזומן ו- 110 מליוני דולרים בתשלום ארוך טווח.
 
העסקה כללה את רכישת פעילות השילוח של Menlo Worldwide Forwarding, באוויר ובים, את השירותים והמתקנים הקיימים בצפון אמריקה, את ה- Hub בדייטון שבאוהיו, את Menlo Worldwide Expedite המתמחה בשרותי שילוח מבוססי זמן ואת Menlo Worldwide Trade Services המתמחה במתן שרותי ערך מוסף בניהול שרשרת האספקה.
 
חברת Menlo Worldwide Forwarding הינה חברה אמריקאית ללוגיסטיקה ושילוח בינלאומי. בשנת 2003 עמד מחזור המכירות של Menloעל 1.9 מיליארד דולר. היא פועלת ביותר מ- 175 מדינות בעולם. בין לקוחות החברה נכללים כמה חברות עולמיות מוכרות במגוון רחב של תעשיות ובינהן תרופות, היי-טק, ביגוד, אלקטרוניקה, חברות ממשלתיות, סיטונאי סחורות וקמעונאים.
 
 
פריץ קומפניס ישראל מקבוצת UPS Supply Chain Solutions הוקמה בשנת 1990. כיום מונה החברה למעלה מ- 300 עובדים בחמישה סניפים ובשני אתרים לוגיסטיים ברחבי הארץ. פריץ קומפניס ישראל מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים וביניהם יצוא ויבוא אווירי וימי, עמילות מכס, ניהול שרשרת האספקה, אחסון והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.