פריץ קומפניס ישראל משדרגת את מערך המחשוב בהשקעה של 1.5 מליון ש"ח

פריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, משדרגת בימים אלו את מערך המחשוב בכל סניפי החברה בהשקעה של מיליון וחצי ש"ח. עופר גולדפינגר, מנהל מערכות המחשוב של פריץ קומפניס ישראל,


00:00 ,03.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
פריץ קומפניס ישראל, מקבוצת UPS Supply Chain Solutions, משדרגת בימים אלו את מערך המחשוב בכל סניפי החברה בהשקעה של מיליון וחצי ש"ח.

עופר גולדפינגר, מנהל מערכות המחשוב של פריץ קומפניס ישראל, מציין שמדובר במערך מחשוב חדש המתבסס על פריצות הדרך הטכנולוגיות האחרונות המציעות שיפור ניכר בביצועים, מהירות התגובה ואמינות המערכת. שדרוג מערך המחשוב יאפשר מתן שרות מהיר וטוב יותר ללקוחות החברה ופיתוח שירותי מחשוב וממשקים ייחודיים.

מערך המחשוב החדש מתבסס על הסדרה החדשה של שרתיiSeries IBM אשר הושקה בפברואר השנה. שרתי iSeries IBM מיישמים דור שישי של מעבדי 64-bit שהינם מהמתקדמים ביותר בשוק.

עוד נמסר כי במסגרת שדרוג מערך המחשוב מתמקדת פריץ קומפניס ישראל גם ביישום פתרונות מתקדמים בתחום ה– DRP) Disaster recovery plan). לכן, במטרה לאפשר מתן שירות רציף ללקוחות החברה במצב של פגיעה במערך המחשוב כתוצאה מאסון או נזק פיסי באתרי החברה, רכשה פריץ קומפניס ישראל תוכנה מתקדמת המאפשרת גיבוי בזמן אמת. זאת בנוסף למחשב גיבוי הממוקם באתר מרוחק. בדרך זו, במקרה של אסון, ימנע אובדן מידע קריטי ותתאפשר חזרה מהירה לעבודה תוך פגיעה מינימלית בשרות הניתן ללקוחות החברה.

עופר גולדפינגר, מנהל מערכות המחשוב בפריץ קומפניס ישראל: "נושא ה - DRP הפך למשמעותי הן בשל המצב הביטחוני והן בשל מורכבות מערכות המידע הקיימות כיום. אובדן מידע או השבתת המערכות עלולים ליצור נזק רב ללקוחות החברה. במטרה להבטיח מתן שירות מקיף ואיכותי, יחידת מערכות התקשורת והמידע שוקדת כל העת על פיתוח ויישום פתרונות מקוריים וחדשניים, המציבים את פריץ קומפניס ישראל בשורה הראשונה בתחום".


חברת פריץ קומפניס ישראל מקבוצת UPS Supply Chain Solutions הוקמה בשנת 1990. כיום מונה החברה 280 עובדים בשישה סניפים ובשני אתרים לוגיסטיים. פריץ קומפניס ישראל מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים וביניהם יצוא ויבוא אווירי וימי, עמילות מכס, ניהול שרשרת האספקה, אחסון והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים.