פרידנזון תשמש סוכן מורשה של רכבת ישראל

החברה תוכל להציע שירות משולב של הובלה ברכבת ובמשאיות וכן אחסנה והפצה. סיימה לאחרונה בהצלחה פרויקט להובלת מכולות קירור ברכבת מהערבה לנמל חיפה


00:00 ,17.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תוכל להציע שירות משולב של הובלה ברכבת ובמשאיות וכן אחסנה והפצה. סיימה לאחרונה בהצלחה פרויקט להובלת מכולות קירור ברכבת מהערבה לנמל חיפה
 
מחברת פרידנזון נמסר כי היא חתמה על הסכם עם רכבת ישראל להובלת מטענים ברכבת. על פי ההסכם, החברה תשמש סוכן מורשה של רכבת ישראל, ותשלב את פעילות הרכבת עם שאר פעילות הקבוצה בהן שילוח בינלאומי, הובלה יבשתית, אחסנה והפצה.
 
במסגרת השירות תציע פרידנזון שימוש במסופי המטען של החברה בחיפה, חדרה ואשדוד וכן שימוש במסופי המטען של רכבת ישראל, כך שתוכל להציע ללקוחותיה שירות משולב של הובלה ברכבת ובמשאיות וכן אחסנה והפצה, שירות אשר מספק פתרונות עבור כל שרשרת האספקה מדלת לדלת.
 
מפרידנזון נמסר כי לאחרונה היא סיימה בהצלחה פיילוט להובלת מכולות קירור מהערבה לנמל חיפה עבור חברת אגרקסקו. לדברי פרידנזון, זו הפעם הראשונה בה מכולות קירור מובלות באמצעות רכבת ישראל והדבר ישפר את יעילות שירות ההובלה למגזר החקלאי בדרכו החוצה מישראל. מהחברה ביקשו לציין כי אזור הפעילות של חטיבת הרכבת משתרע מצין בדרום ועד נמל חיפה בצפון.
 
יוסי בן טוב, מנהל חטיבת שירותי רכבת בפרידנזון, מוסר כי השירות החדש יביא לחסכון רב בהובלת מטענים ובעיקר מאזורי הפריפריה לנמלים ביצוא, ומהנמלים למרכז הארץ ביבוא. בן טוב הוסיף כי "הובלת מכולות כבדות של 20 רגל ברכבת פותרת גם בעיה תחבורתית ובטיחותית ממדרגה ראשונה".
כזכור, במרץ 2008 רכשה פרידנזון את פעילות חברת מ.מ. סחר שירותי הובלה בינלאומיים. מ.מ. סחר מרכזת פעילות שילוח ענפה של עשרות אלפי מכולות בשנה, ביבוא ויצוא ימי.